niedziela, 13 grudnia 2020

Grudniownik dzień dwunasty

 Dzień dwunasty upłynął nam na porządkach i ubieraniu choinki. Przez to nagrywanie krótkich filmików zapomniałam wczoraj o robieniu zdjęć. 

Dziś chciałam się z Wami podzielić kolejną książką o tematyce świątecznej.

Bardzo lubimy co roku czytać te, których  akcja zaczyna się 1 grudnia. W tym roku zamówiłam "Jak ratowaliśmy wigilię." Jak zobaczyłam w opisie, że bohaterami książki są zerówkowicze pomyślałam, że chłopaki nie będą tego chcieli ani czytać, ani słuchać. Myliłam się jednak bo książka o zaczarowanym kalendarzu adwentowym zaciekawiła całą naszą rodzinę.


Miło jest poczytać o tych wszystkich przygotowaniach i pozachwycać się ilustracjami.












U nas nadal nie błyszczy na święta. W jednym miejscu robi się porządek, a w innym bałagan.

A u Was już świątecznie?


6 komentarzy:

  1. Przygotowania świąteczne jeszcze daleko w tyle. Niby coś jest ale jeszcze dużo do zrobienia zostało. Śliczne są wasze świąteczne kąciki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas nawet w święta błyszczeć nie będzie :P Ale świątecznie jest, z bałaganem w tle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie adwentowo, choć pojawiły się światełka nad oknem na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudownie u Was. Książka jest na liście...mam nadzieję, że nie zostały wszystkie już wyprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas już przedświątecznie w domku. Planujemy i szykujemy się do świąt,
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Izuś pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przepiękne są ilustracje w tej książce! Muszę ją zamówić swoim dzieciom!

    OdpowiedzUsuń