środa, 10 czerwca 2015

Weekend w Warszawie


27 maja moja chrześnica Laura skończyła roczek. W ten weekend pojechaliśmy do Warszawy świętować jej pierwsze urodziny.
Przy okazji odwiedzin w Stolicy udało nam się zwiedzić Pałac i Park w Wilanowie, czego nie zdążyliśmy zrobić 2 lata temu, przy okazji naszej pierwszej wizyty w tym pięknym mieście.




Warszawa przywitała nas upalną pogodą oraz unoszącym się w powietrzu, na każdym kroku zapachem jaśminów.

Główną atrakcją wyjazdu, było spotkanie z przyjaciółmi, sobotnie przyjęcie urodzinowe Laury oraz niedzielna zabawa i piknik w parku bródnowskim.















To był wspaniały czas, który bardzo miło wspominamy i już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania:)



7 komentarzy:

  1. Wy w Warszawie, my w Krakowie :)) pięknie wyglądacie, Laura jest przesłodka! zdjęcia mnie zachwyciły!! tyle w nich radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały weekend za Wami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam! było przede wszystkim bardzo wesoło!
    Thank YOU Franka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza wiesz o czym pomyślałam oglądając zdjęcia -w Waszej rodzinie brakuje dziewczynki! Pracujcie nad córeczką ...hi, hi, hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu, wspaniały czas, wspaniałe zdjęcia :)))). Bardzo się wzruszyłam, bo moja Hania jeszcze niedawno też miała roczek, a już niedługo 6 sierpnia będzie obchodzić drugie urodziny... ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń