niedziela, 21 czerwca 2015

Słodka niedziela

Tak się złożyło, że ostatnio znów ciągle coś piekę. Dziś mieliśmy bardzo słodką niedziele. Dla sąsiadki piekłam tort na chrzest jej synka. Na torcie miały być buciki. Spędziłam nad nimi mnóstwo czasu i odetchnęłam z ulgą, gdy przykleiłam ostatnia sznurówkę!
Tort był wyjątkowo pracochłonny, ale na szczęście miałam kochanych pomocników, zwłaszcza w osobie mojego Męża:)




A tydzień temu również w błękitach robiłam tort na 7 urodziny Oliwki:)




Oprócz tortu, po raz pierwszy robiłam cake popsy:) oraz ciasteczka błękitne śnieżynki, na przyjęcie urodzinowe Kraina Lodu:)





W międzyczasie powstawały też inne słodkości.



Przesyłamy słodkie pozdrowienia i życzymy radości na nowy tydzień!


19 komentarzy:

  1. Ależ pysznie u Was :))
    Torty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie! Apetycznie! Ślinka cieknie na widok takich słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masę cukrową kupujesz, czy robisz sama? Moja później po wyschnięciu pęka. Dlaczego? Za dużo cukru pudru?

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje torty, ciasta i inne słodkości to prawdziwe dzieła sztuki. Aż żal ich jeść :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza gratuluję publikacji, fajnie było Was zobaczyć w prasie ;-)...tortowe szaleństwo u Ciebie...dawno mnie tutaj nie było ale niesamowicie się rozwijasz. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torty piękne,aż żal zjeść.Pozdrawiam.Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne torty! Pracy dużo, ale jaka satysfakcja!!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i.. również niedawno zakupiłam te foremki do lodów, wiesz może do czego służy ten dzióbek? Do wysysanie tego co się stopiło czy jak xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie do tego. Chłopcy specjalnie czekają, aż się im roztopi, aby resztę wypić przez dziubek. Fajnie bo dzieciaki się nie zalewają. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Nie wiem jak się robi takie cukrowe cudeńka, ale wyszły Ci wspaniale - zdolne masz łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodko Mniam Pędzę po kawę i napatrzę się jeszcze raz (taka dieta cud)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo, bardzo zdolna :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeszcze pytanie. Zauważyłam na jednym ze zdjęć fragment zasłonki w ptaszki. Jest śliczna. Mogłabyś się nią pochwalić? Zastanawiałam się nad takim lambrekinem do pokoju dzieci, ale nie wiem jakby to wyglądało w realu. Dawno nie było na blogu pokojów chłopców. Może napiszesz takiego posta? Zawsze bardzo je lubiłam, bo są takie Wasze i niepowtarzalne. Pozdrawiam Was serdecznie Izuniu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jakie słodkości upiekłaś! Nie wiedziałam, że takie wspaniałe i fantazyjne torty potrafisz upiec. Jestem bardzo ciekawa cake popsów - nigdy takich nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale artystkę znalazłam! Nie wierzę, że takie cuda można wyczarować w domu! No ale jak popatrzę na Twoich małych pomocników to wszystko jest możliwe! :) Piękne wszystko co robisz! Brawo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza, szkoda że Ty tak daleko mieszkasz ... wykorzystałabym Twoje umiejętności przed urodzinami Wojtusia ;)
    Buziaki moc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pełen podziw za tak piękne i napewno bardzo smaczne słodkości:) Zdolna kobietko robisz cuda!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń