czwartek, 11 czerwca 2015

Pierwsze czytanki

Nazbierało mi się książek, do polecenia Wam na blogu. Stosik wciąż rośnie, a ostatnio czasu na nowe wpisy, ze względu  na te wszystkie wydarzenia, w jakich braliśmy udział ostatnio było niewiele.

O pierwszych czytankach, które wydało Centrum Edukacji Dziecięcej pisałam już tutaj.
Kiedy na rynku wydawniczym pojawiły się nowe cztery tytuły, ucieszyłam się ogromnie.
Wszystkie pierwsze czytanki i elementarze u nas na czasie.



Książki podobnie jak te poprzednie świetnie napisane i przepięknie zilustrowane:)










Duże litery, mało tekstu. Pozycje idealne dla początkujących czytelników.



"Lenka i magiczne drzewo"- tutaj
Autor: Irena Landau
Ilustracje: Jola Richter- Magnuszewska

"Franek i zielony stworek"- tutaj
Autor: Joanna Krzyżanek
Ilustracje: Katarzyna Bajerowicz

"Matylda i czekoladowe ciastko"- tutaj
Autor:Liliana Fabisińska
Ilustracje: Anna Simeone

"Kuba i niesforna piłka"- tutaj
Autor: Irena Landau
Ilustracje: Marta Sobalska
Centrum Edukacji Dziecięcej

Osobiście jestem wielką fanka ilustracji Joli Richter- Magnuszewskiej i Kasi Bajerowicz i jestem zachwycona wszystkimi pozycjami z serii pierwsze czytanki. Nasz najmłodszy czytelnik również bardz chętnie sięga po te kolorowe czytanki:)
Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Kocham książki i marzę aby mój szesciolatek również je pokochał. W przedszkolu poznal większość liter, ale na razie to ja mu czytam. Piekne ilustracje w polecanych przez Ciebie czytankach. My teraz czytamy " Cudaczka- wyśmiewaczka" . ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ważne są takie pierwsze książki, ja swoje niektóre z dzieciństwa pamiętam do dziś :)
    Świetne te Pierwsze czytanki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Te książki są godne polecenia. Przede wszystkim tekst pisany jest dużą czcionką (co ma znaczenie dla czytającego dziecka) , a kolorowe obrazki przyciągają uwagę dziecka...

    OdpowiedzUsuń
  4. my też bardzo lubimy tą serię czytanek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje posty o dziecięcych książeczkach :)) lista tych do kupienia wciąż rośnie :))
    i gratuluję wspaniałej sesji w MM :)) cudna :)))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenkę i magiczne drzewo kupiłam ostatnio chrześnicy męża , Lence właśnie :)))

    OdpowiedzUsuń