środa, 3 czerwca 2015

Tenzi

Małe pudełko, 40 kostek w 4 kolorach i mnóstwo EMOCJI, czyli - TENZI.
Jeszcze do niedawna, o tej grze nie miałam pojęcia. Szukałam jakiś gier na koncentrację i znalazłam polecaną między innymi tę grę.



Gra tak nam się spodobała, że pewnego dnia zabrałam ją do szkoły, aby pograć w nią razem z klasą Dominika. Dzieciaki były zachwycone. Gra musiała zostać na jakiś czas w szkole, aby mogły się nią nacieszyć. Dzieciaki chętnie grały w nią na przerwach.




Zasady gry są bardzo proste. Każdy z graczy, a może być ich od 2-4, wybiera sobie zestaw 10 kostek w jednym z czterech kolorów. Gracze jednocześnie rzucają kostkami i sprawdzają, ile mają kostek z taką samą liczbą oczek. Gra polega na tym, aby w jak najkrótszym czasie, do wybranych kostek, dozbierać kolejne, o tej samej liczbie oczek.


Który z graczy pierwszy wyrzuci 10 kostek z tą samą liczbą oczek, ten woła TENZI i wygrywa:)


Jeśli macie ochotę na fajną i emocjonującą zabawę, to polecam.
Tenzi do kupienia tutaj
Wydawca: REBEL

Zabrałam się za nadrabianie blogowych zaległości i odpisywanie na maile.
 W piątek wyjeżdżamy na weekend do Warszawy, na roczek mojej chrześnicy. W związku z tym mam pytanie do osób mieszkających w Warszawie, czy orientują się może czy są na ten weekend organizowane jakieś atrakcje, na które można pójść razem z dziećmi.
Próbowałam coś znaleźć przez internet, ale większość dotyczy minionego weekendu, poprzedzającego Dzień Dziecka.

Pozdrawiam serdecznie!
Iza

5 komentarzy:

  1. Wiem ze zoo jest otwarte. Sama się wybieram. A co do innych atrakcji to myślę że dzisiaj ciężko będzie coś znaleźć :(
    Wzruszylo mnie to zdjecue gdzie duza grupka dzieci siedzi i gra w grę. Myślałam że teraz dzieci na przerwach siedzą tylko z nosem w telefonie. W takim razie tenzi naprawdę musi być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://warszawa.miastodzieci.pl/wydarzenia/ tutaj jest sporo wydarzeń dla rodziny na ten weekend ☺ w sobotę jest kilka fajnych pikników

    OdpowiedzUsuń
  3. zaintrygowałaś mnie ta grą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. banda dzieci bez telefonów w rękach Bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  5. kostki... i taka fajna zabawa, wykorzystam na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń