niedziela, 7 maja 2017

Skrawki codzienności

Uzbierało się trochę tych kadrów. Na zdjęciach końcówka kwietnia i początek maja, do dzisiejszych odwiedzin u naszych przyjaciół w ich nowym domu.
Piękny i radosny czas za nami. Wypełniony po brzegi wizytami zwłaszcza tych najmłodszych, których pod naszym dachem nie brakowało.
Chwile do zapamiętania.
Chwile nadzwyczajne, ale i te proste, całkiem zwyczajne.

















































Pozdrawiam was serdecznie i pięknego tygodnia Wam życzę!

10 komentarzy:

  1. Świetne kadry . Uchwycona codzienność . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak łatwo zapominamy by doceniać chwilę, to co mamy i tych co koło nas, tak łatwo przyzwyczajamy się i nie widzimy ile małych szczęść i ile zwyczajnego niezwyczajnego piękna w każdym dni, dziękuję że przypominasz mi o tym. ściskam ciepło Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja i jaka fajna gromadka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biblioteka mnie urzekła! Jest przecudna!
    Niezapominajki <3 Wiesz, że to moje ulubione kwiaty z dzieciństwa? :) Zawsze wywoływały uśmiech na mojej twarzy... Miło wiedzieć, że tak jest dalej!
    Kalendarz naścienny, który posiadasz, jest boski... Taki ciepły, rodzinny, trochę słodki, ale w taki sposób, który uwielbiam... <3
    Wspólne zdjęcie dzieciaków - cudne! A ten uśmiech najmłodszego - och! :D

    Wspaniałe kadry... Kolorowe, radosne, rodzinne... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. 😍 piękne zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  6. 😍 piękne zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię codzienność i jej fotografowanie :) A czas niezapominajek zawsze mnie rozczula. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze dodać muszę dwie rzeczy: biblioteka cudna! Jeżeli Nikuś wykonał ją własnoręcznie, to szczere gratulacje :) I ciekawa jestem, czy ja kiedyś też się doczekam na list od Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te przepełnione kolorami skrawki Waszej codzienności.
    Karteczka z regałem na książki REWELACJA. Pamiętam, że jako dzieciak lubiłam sama robić takie mini książeczki z zakresu tematów jakie mnie interesowały :)...a te Wasze-w wersji na regale jako kartka...CUDO :) będzie fajny pomysł też na kartkę dla tych co książki kochają :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. mama M. i K.10 maja 2017 22:27

    Piękna ta Wasza codzienność :-)

    OdpowiedzUsuń