wtorek, 23 maja 2017

Pracowity maj

Kochani bardzo Wam dziękuję za wczorajsze wszystkie okazy troski i serdeczności. Wszystkie maile i telefony z pytaniem o pierwszy dzień pracy. Wzruszyło mnie to bardzo i jeszcze nie zdążyłam odpisać na wszystkie, bo po powrocie do domu czekało mnie mnóstwo prac domowych z dzieciakami ;)
Wyjątkowo pracowity maj w tym roku. Czwarta klasa to nie przelewki, dlatego im bliżej wystawiania ocen, tym więcej mamy pracy. Każdego dnia przygotowujemy się do testów, teścików, sprawdzianów, kartkówek i klasówek ;) Nazwy dla starszego bardzo istotne i mylić ich nie wolno!
















Przygotowania do Dnia Mamy:)



Iza Pawłowska z Pastelowej pracowni zrobiła mi taką wspaniałą niespodziankę i przysłała mi taki przepiękny album, który wprost idealnie pasuje do domowego zakątka. Izuś jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki. Podziwiam Cię za talent i pracowitość!!! Dziękuję za dobre i bezinteresowne serce!!!







Kochana Ila, to kolejna osóbka, z pięknym i złotym sercem, która obdarowała mnie wieloma skarbami do robótek ręcznych. A ten stosik to mój ulubiony, ze skrawkami różnych tkanin.
Jedną z nich już wykorzystałam do ozdoby Biblii, na zdjęciach wyżej :)









Pozdrawiam Was cieplutko i zabieram się za odpisywanie na maile!
Iza

8 komentarzy:

  1. Izo, nie zdążyłam Ci pogratulować pod poprzednim wpisem. Czynię to teraz. Aż żałuję, że nie będziesz opiekowała się naszym Synkiem. Wtedy byłabym zupełnie spokojna. Wierzę, że pierwszy dzień był udany. Ta praca jest wprost stworzona dla Ciebie.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać - dziękuję za inspirację. Wprost przepadłam z rodziną Baxterów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja notatników, widać że tu się naprawdę pisze, notuje, rysuje,że jest dużo zapisania. Zdjęcia dają mnóstwo pozytywnej energii, kolory i desenie, dziękuję aw

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu jesteś dla mnie ideałem mamy, żony i kobiety. Podziwiam cię za to jak angażujesz się w organizowanie dodatkowych warsztatów dla dzieciaków, jak przygotowujesz różne uroczystości i ozdoby, upominki, pięknie prowadzisz dom, a teraz dodatkowo zdecydowałaś się wrócić do pracy. Nadal prowadzisz bloga, odpisujesz na listy, maile. Czasami zastanawiam się jak starcza ci na to wszystko czasu i skąd bierzesz tyle siły. Cieszę się że trafiłam na twój blog i mogłam cię poznać chociaż wirtualnie, bardzo dużo mi to dało. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy i dużo sił na to co sobie zaplanujesz. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne rzeczy w tych koszyczkach. Piękne kolory tych notatników! Aż chce się je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe książki. Mam nadzieję, że prawidłowo jest tam podana nazwa drzewa, na którym rośnie jarzębina - jest to jarząb, nie jarzębina. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała za złe tej uwagi. W końcu dołączasz do grona pedagogów, więc takie rzeczy szczególnie musisz mieć na uwadze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń