niedziela, 20 listopada 2016

Domowe kadry

Miły był ten tydzień. Taki spokojniejszy. Nie brakowało obowiązków, ale też było więcej czasu na bycie razem. Chłopcy przeszczęśliwi, bo nareszcie zaprosili swoich przyjaciół na noc. Niko był we wtorek na wycieczce szkolnej i tak nam zleciało. Dziś niedziela Chrystusa Króla, a już za tydzień pierwsza niedziela adwentu. Znoszę już adwentowe ozdoby i szykuję powoli naszą zimowo - świąteczną biblioteczkę. Już za tydzień w oknach zabłysną adwentowe gwiazdy, a na stole zaświecimy pierwszą świecę. Cieszymy się na ten nadchodzący czas!





 




 







 










Pozdrawiam Was serdecznie i dobrego tygodnia życzę!

11 komentarzy:

  1. Jak miło zacząć dzień z tak radosnym i kolorowym postem przed oczyma :) Adwentowe gwiazdy? - nie znam tego zwyczaju. Dobrego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wpisie
      http://domowyzakatek.blogspot.com/2014/12/prezent-dla-cebulki.html
      pisałam o książce Prezent dla Cebulki i tam właśnie mama w nocy przed 1 grudnia zawieszała w oknie papierową gwiazdę, która symbolizowała gwiazdę nad Betlejem. Tak mi się ten pomysł spodobał, że w zeszłym roku zakupiłam dwie takie gwiazdy z Ikea. Książka szwedzka, gwiazdy też, więc pewnie stąd one w Ikea, ale tak naprawdę nie mam pojęcia. Mimo to pomysł nam się spodobał i w naszych oknach też świecą się gwiazdy :)
      Pozdrawiam Cię i dobrego dnia życzę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie :)Dodam jeszcze, że znowu kusisz książkami - tym razem wpadła mi w oko ta o Audrey Hepburn. Mam już w swojej biblioteczce kilka tytułów, które polecałaś i zawsze to były strzały w dziesiątkę - masz "nosa" do dobrego pisarstwa. Dziękuję za inspirację :)

      Usuń
  2. Ja też już zaczynam kompletować biblioteczkę na świąteczny czas:) Myślę też o zrobieniu kalendarza adwentowego dla syna:)Myślę, że jet na tyle duży, że wykona zadania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo pięknie u Ciebie. Byłam dziś z wizytą. Tak jasno i świeżo. Jestem ciekawa jakie książki wybierzecie do Waszej biblioteczki.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudowne domowe kadry:-))) Ja też nie mogę się doczekać kiedy zapalę pierwszą adwentową święcę, choć w tym roku goni mnie bardzo pisanie pracy magisterskiej i to zapalanie świec tylko mi będzie przypominać jak mało czasu zostało by tą pracę napisać:-(((
    Pozdrawiam serdecznie całą Waszą rodzinkę:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię Anitko za ten zapał i pracowitość. Życzę powodzenia w pisaniu pracy. Również Was pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Jak ja uwielbiam Twój dom! Jest w nim tak ciepło i przytulnie! Ach, jeszcze te wypieki... Aż poczułam ich zapach...
    Ciepło mi się zrobiło na serduchu, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać te słowa. Dziękuję Ci Kochana za obecność tutaj!

      Usuń
  5. Ależ Tu u Ciebie cudownie, cieplutko, radośnie, aż mi się buzia uśmiecha... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale u Was kolorowo! Izuś, pięknie Ci w tej bluzce w kropki! Nie mogę się napatrzyć :)))

    OdpowiedzUsuń