środa, 16 listopada 2016

Cukiernia kosmetyczna

Od dawna śledzę profil Facebookowy wydawnictwa Publicat i jak tylko pojawiła się na nim zapowiedź tej przepięknej książki Adriany Sadkiewicz wiedziałam, że musi się prędzej czy później znaleźć w naszej biblioteczka. W oczekiwaniu na przesyłkę z książką przeglądałam bloga Ady wyszukując przepisy, nadające się do wykonania na pierwszy raz. Oczywiście jak tylko zobaczyłam te cuda chciałam mieć wszystko, zarówno składniki na mydła i kule, jak i te wszystkie ozdóbki, barwniki i przede wszystkim olejki zapachowe.


Książka jest zachwycająca.Przeglądałam ją już kilkanaście razy. Mam już swoje ulubione przepisy.
Fantastyczne jest to, że do każdego przepisu załączone są informacje, o tym jaki jest czas przygotowania, stopień trudności, do czego to służy i na ile sztuk przewidziany jest przepis.





Te babeczki są przeurocze. już nie mogę się doczekać, kiedy zrobię własne ;)




 W książce można znaleźć przepisy na mydełka, musujące babeczki kąpielowe, mydełka na patyku, peelengi, sole kąpielowe itd. jest też rozdział z przepisami do wykonani z dziećmi lub dla dzieci.














 W robieniu mydełek pomagali mi chłopcy. Dominik starł mi mydło na tarce. Do naszych świątecznych mydełek w kształcie piernikowych ludków użyłam mydła Biały jeleń. Niestety nie miałam olejków zapachowych, dlatego użyłam tylko ekstraktu waniliowego, który bardzo słabo pachnie. Nikuś mimo to wyczuł wanilię, czekoladę i cynamon.




Bardzo spodobał mi się pomysł na peelengujące kuleczki kokosowe. bardzo fajnie się je robił i koniecznie muszę zrobić więcej.



Miałam pokazać jeszcze moje kule kąpielowe, ale niestety nie wyschły jeszcze.


Książka idealna na prezent zwłaszcza dla siebie, żeby zrobić takie cuda nawet z dzieciakami i obdarować nimi innych.
Polecam Wam bloga LiliNatura, na którym znajdziecie mnóstwo przepisów i inspiracji.

"Cukiernia kosmetyczna.Książka z bloga" do kupienia tutaj
Autor:Adriana Sadkiewicz
Wydawnictwo: PUBLICAT

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezenty zarówno sama książka, jak i wyroby na jej podstawie. Cudeńka wychodzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że powstaje taka książka!
    Skarbnica pomysłów. Chyba zakupię dla moich dojrzewających córek.
    Uściski Kochana!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za piękny wpis <3

    OdpowiedzUsuń