poniedziałek, 11 lipca 2016

Gra Abalone Quattro

Nareszcie mamy znów mamy piękną pogodę. Czekałam na nią aby rozpocząć prace podwórkowe. Mamy nową huśtawkę, która wymaga pomalowania. Farba czeka w garażu, a ja za chwilkę ruszam do pracy. Ta niesprzyjająca pogoda, która była w ostatnich dniach, okazała się idealna do prac domowych. W sobotę udało nam się pomalować sypialnię i aż nie mogę w to uwierzyć jaki tam teraz porządek, gorzej z salonem, który przypomina jeden wielki skład rzeczy ;)
Chłopcy w tym czasie spędzają czas ze sobą. Od naszego wyjazdu w Pieniny zbliżyli się do siebie i więcej rzeczy robią wspólnie. Kiedy my byliśmy zajęci oni wymyślali sobie zabawy. Kiedy nie padał deszcz bawili się na podwórku budując szałasy i goniąc się w berka, a kiedy wiało i padało, bawili się w swoich pokojach budując namioty, lego, i grając w planszówki. Mamy trochę nowości. Teraz kiedy szykujemy pokój Dominika do malowania naszykowałam stosik, o którym chciałam Wam napisać.
Dziś będzie o rewelacyjnej grze Abalone Quattro.


O tradycyjnej Abalone pisałam już na blogu, a ponieważ my lubimy grać rodzinnie, Abalone Quattro jest idealne.


Zasady gry są podobne jak w zwykłym Abalone. ale można w nią grać w 2, 3, a nawet 4 osoby.

Grając w grę w 4 osoby, gracze ustawieni naprzeciwko siebie grają w tym samym zespole. Każdy gracz posiada po 9 kul. Podczas ruchu każdy z graczy może korzystać z kul swojego partnera. Wygrywa zespół, który jako pierwszy wypchnie poza pole 6 kul przeciwników.





Grając w 3 osoby, gracze ustawiają na swoich polach po 11 kul.




W grę można grać również w dwie osoby. Wtedy do gry używamy 14 kul w tym samym kolorze i ustawiamy je na planszy w polach po przeciwnej stronie.



W pudełku znajduje się 56 ciężkich kul,,dzięki którym łatwo jest przepychać kule przeciwnika po plastikowej planszy. Kule są w 4 korach.

 Gra niby prosta, ale wymaga myślenia. Muszę przyznać, że ja jestem tą grą zachwycona.
Dzięki niej ćwiczymy koncentrację i logiczne myślenie. Gra podoba się nie tylko nam, ale i dzieciakom, które nas odwiedzają i chętnie w nią grają, a ja cieszę się, że mądrze spędzają czas:)
Gra jest solidnie wykonana, a jedynym jej minusem jest cena.

Gra Abalone Quatro do kupienia tutaj.
Liczba graczy 2-4 osoby
Wiek: od 7 lat
Wydawca: REBEL

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pięknego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz