niedziela, 16 marca 2014

Niedzielne kadry i wyniki rozdawajki "Skrzat gotuje bez laktozy"


Witam Was niedzielnie. Dziękuję, za wsszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem oraz e-maile z gratulacjami. Bardzo mi miło. Przyznam, że propozycja patronatu była dla mnie dużym zaskoczeniem tym bardziej, że mój blog nie jest typowo książkowym.
Jeśli chodzi o logo to pozwstało ono bardzo spontanicznie i to miał być wzór roboczy. Myślałam, że zostanie on poddany obróbce komputerowej. Tymczasem jest on dokładnie taki jak wysłałam. Narysowany czarnym cienkopisem i pokolorowany kredkami akwarelowymi według kolorów jakie proponowali moi chłopcy.
Przyznam, że samej bardzo mi się podoba, ale nie znam się na grafice komputerowej dlatego jest taki odręczny:)
Przed chwilką zrobiliśmy losowanie, w którym pomogli mi chłopcy.

Losy napisane ręcznie, wrzucone do pudełeczka i porządnie zamieszane przez chłopców.
I karteczka wylosowana przez Nikusia, która należy do Kamili.



Kamila serdecznie Ci gratuluję i czekam na maile z danymi do wysyłki. Mam nadzieję, że książka przyda się Wam głównie jako uatrakcyjnienie posiłków i nie będą Wam dokuczały żadne nietolerancje pokarmowe:)



U nas dziś niedziela bardzo domowa. Pogoda nie skłania do spacerów, ani wyjazdów.
Na koniec kilka kuchenych kadrów, o które wciąż mnie prosicie w mailach, a ja już za bardzo nie wiem co tam fotografować bo zbyt wiele się nie zmienia:)
Oczy moje cieszy porcelana z serii Katie Alice, która jest wymarzonym prezentem od Męża ze sklepu Nasz Piękny Dom i cudne przesiewacze od Ani z Fiorello gdzie do końca marca jest rabat 10% na wszystkie produkty.





Życzę Wam miłego rodzinnego dnia i serdecznie pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Iza, serdecznie dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!
    Wiesz, że ja kilka dni temu zostałam zupełnie przez przypadek posiadaczką takiego samego przesiewacza:) Piękne są:)
    buziaki i uściski dla Was! U nas okropnie wieje, wszystko lata w powietrzu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko i ślicznie:))
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest u Was co podziwiać :)
    Pięknie i nigdy dość takich obrazków!
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście mogę na Twoją kuchnię patrzeć godzinami i często wracam do zdjęci Twojej kuchni bo są dla mnie isnpiracją,Przecież gdyby nie Ty nie miałabym mojej ukochanej półeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna jestem zauroczona Twoim okapem:)Jest cudny! A gdzie można zdobyć taką półeczkę na przyprawy? Od jakiegoś czasu poszukuje jakiegoś dobrego rozwiązania odnośnie przypraw...Bardzo podoba mi się Twoje zakątkowe logo i też dołączam się do gratulacji!!!Trzymaj tak dalej Iza!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia piękna jak zawsze, mogę w kółko oglądać te same zdjęcia. A dzięki Tobie, tez kupiłam sobie dwa przesiewacze. A co tam ....
    Pozdrawiam ciepło
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba zagospodarowanie przestrzeni wokół Twojej kuchenki. I te nigelowe przydasie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo się cieszymy ! ;)

    OdpowiedzUsuń