sobota, 4 lutego 2012

My się zimy nie boimy

Postanowiłam, że w lutym nadrobię trochę postowych zaległości dlatego wklejam zdjęcia z naszych wycieczek saneczkowych.
Do niedawna chłopcy jeździli razem na drewnianych sankach i bez problemu mogłam z nimi sama wychodzić. Chłopcy podrośli i kupiliśmy dla każdego po plastikowych saneczkach. Kiedy w weekend wychodziliśmy na spacer nie było problemu. Bo na każdego z rodziców przypadały jedne saneczki do ciągnięcia. Jednak w tygodniu kiedy chcieliśmy się wybrać zastanawiałam się jak to będzie ciągnąć jednocześnie dwoje sanek. Ale udało się i bez problemu mogliśmy wybrać się na wycieczkę. Saneczki połączyliśmy sznurkiem. Zastanawiam się jak radzi sobie mama Kuby i trojaczków z bloga na którego bardzo lubię zaglądać.
A to nasze zimowe zabawy. Bałwana jeszcze nie udało nam się tej zimy zrobić.
Nikuś uwielbia wszelkie nakrycia głowy. Kaski strażckie, budowlane, rowerowe, hełm rycerski. Na saneczki zabrał swój kask rowerowy.
A na koniec na rozgrzewkę świece zamiast kominka. Chwilami szkoda mi, że choinka już rozebrana. Przytulniej i cieplej było z nią.
Pozdrawiam zimowo!

26 komentarzy:

  1. Zima kocha dzieci najbardziej na świecie... jak ktoś kiedyś śpiewał.
    Jak widać z wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh. U nas mozna zapomnieć o sankach, śniegu brak, mróz nie odpuszcza. minus 12 dzień to norma:) Natce się to stanowczo nie podoba, bo jak tylko wyjdę po Kingę do przedszkola to Mała woła " mama brrr".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale chłopcy się bawią na śniegu:) Ja z córką niestety na biały puch i sanki się nie załapałam, ale kto wie...może jeszcze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaki roześmiane i to najważniejsze.

    My wczoraj też poszaleliśmy na sankach. Pierwszy raz w tym roku, bo dopiero od wczoraj mamy śnieg :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiamy, podziwiamy. Chłopaki zapakowane cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duuuużo śniegu - to i zabawa fantastyczna! U nas zima swe oblicze prezentuje tylko w postaci siarczystego mrozu;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu u Ciebie kolorowo, energetycznie! Nic dziwnego, że mróz Wam nie straszny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas śniegu brak, Maja w tym sezonie zimowym tylko raz na sankach była, mamy mróz ale bez białego puchu, czego bardzo żałujemy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kask kapitalny! I jak cieplutko przy tej choince :))
    U nas śniegu jak na lekarstwo..niestety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolorowe te wszystkie szkraby ;) a jakie radosne! pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie jeszcze stoi :D fajne dzieciaki, zazdroszczę zimowej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że wycieczki saneczkowe należały do udanych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, jak chodziłam, ze swoimi dziewczynkami:))
    teraz już są duże, ale wspomnienia zostały i zdjęcia, fajna zabawa !!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te Twoje chłopaki :) iskry w oczach!! Bardzo ładne szaliczki kolorowe! Pozdrawiam z mroźnego Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak dzieci kochają zimę !!!!A dzieciaczki macie urocze !!!Pozdrawiam Was cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyłki im nie marzną na tych sankach he, he? Moja Ami mimo narciarskiego kombinezonu zawsze wraca z czerwoną d...ma takie same, dokładnie pomarańczowe. Grunt to pomysłowość, za rok tez mnie czeka ciągniecie dwóch par:-)
    P.S. Fajne śnieżne ludki.

    OdpowiedzUsuń
  17. my tez sie zimy nie boimy :) jednak dzisiejszy spacer po zamarznietym jeziorze nie przpadl mojej H do gustu, pomimo kilku atrakcji i cieplej herbaty z termosu, ktora uwielbia darla sie w nieboglosy....

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło się ogląda takie radosne twarze chłopców. Ja też lubię nastrojowy klimat-świeczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do zabawy. Szczegóły tutaj: http://chlopczykowo.blogspot.com/2012/02/do-kosmetycznej-zabawy-wpakowaa-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do wzięcia udziału w kosmetycznym konkursie!:)

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaa ale dzieci miały frajdę Kochana..zima u Was w pełni a u Nas dopiero dziś spadł snieg;-)ściskam mocno cała rodzinkę.
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnych masz chłopaków! Mój Filip też uwielbia wszelkie nakrycia głowy :) Nie wyjdzie z domu bez czapki/kapelusza, nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ha...skad ja znam taki zestaw saneczkarzy:-)))u mnie synuś i córcia i mały brzdąc na dokładkę- za mały na sanki:-))) i radzimy sobie radośnie!!:-)pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. My ostatnio też robiłyśmy Anioła na śniegu. I to nic że śnieg wszędzie .... :):) Super zdjęcia :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez zaluje, ze choinki juz nie ma.. tworzyla niesamowity nastroj, kojarzyla sie ze Swietami, z cieplem, zapachami unoszacymi sie po calym domu.. najfajniejsza dekoracja domu:) szkoda, ze tylko raz do roku a moze wlasnie to czyni ja taka wyjatkowa;)
    Bardzo mi sie tu podoba, bede czesciej zagadac:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń