piątek, 27 maja 2011

Pastelowy piknik

W zeszłym tygodniu byliśmy na wspaniałym podwórkowym pikniku zorganizowanym przez naszą sąsiadeczkę Ewunię i jej mamusię.
Piknik był w pastelowych kolorach i wszystko było tak piękne, że musiałam zrobić zdjęcia. Wróciłam się nawet po aparat, który został na naszym podwórku.
Urzekła mnie walizka piknikowa Ewuni.
Bardzo smakowała nam lemoniada z miętą i truskawkami. Miała świetny aromat. Idealna na gorące dni.
Najbardziej chętny do piknikowania był oczywiście Nikuś. Starszaki byli zajęci  już swoimi sprawami. Największą frajdę mieli z gonienia Emilki ( królika) po podwórku.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za liczne odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, pogoda super, dzisiaj też się wybieramy na piknik, trzymaj kciuki żeby deszcze nie padał,
    Buziaki i udanego weekendu Wam życzę:)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. ale slicznosci :)))) piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajecznie pastelowy piknik, a mnie az skreca bo planuje swoj ale pogoda skutecznie krzyzuje mi plany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są piknikowe chwile. kolorowe i pyszne. i mnie się takie marzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :)) A zamyślony Nikuś uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, pastelowy, słodki nastrój! Aż westchnęłam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach... chciało by się powiedziec.
    Dziękujemy za wspomnienia, dzięki dzieciom tyle się dzieje. Bomba energetyczna.
    Pozdrawiamy,
    A&E

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle oglądając te piknikowe wojaże dusza się raduje- pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak ślicznie! Tak bajkowo!! Wspaniały piknik i wspaniali Goście!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastele są piękne! A te kubeczki w kratkę - cudne. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń