poniedziałek, 17 lipca 2017

Wakacyjne spotkania

Zdecydowanie w tym roku, tych spotkań jest dużo mniej, że względu na pracę. Mimo wszystko udaje nam się spotkać z osobami bardzo bliskimi, z którymi już dawno się nie widzieliśmy. Tak było w zeszły poniedziałek, kiedy to odwiedziły nas moje trzy siostry cioteczne. Renata jest siostrą zakonną, Asia ma córeczkę Martusię, a Marysia synka Wojtusia.
Były to bardzo radosne odwiedziny, z których się bardzo cieszę.
Na początku wakacji odwiedziła nas moje siostra Kasia, z synkiem Szymonkiem.
Nie mogłam się nadziwić jak przez te kilka tygodni się zmienił i wydoroślał.



















 Naszą coroczną wakacyjną tradycją jest nocowanie, u mojej kuzynki Julii. Czekam na to spotkanie zawsze z wielką radością. Tradycją jest również ulewa podczas naszego spotkania. Mimo to zawsze jest bardzo miło. W tym roku wielką atrakcją dla dzieciaków była kreatywna zabawa w pracowni Julii.





Julia ma piękną pracownię, z dużym stołem i ślicznymi mebelkami. bardzo lubię odwiedzać to miejsce. Dzieciaki malowały konstrukcje posklejane klejem na gorąco z różnokształtnych deseczek.



Cudownie było patrzeć na skupione dzieciaki przy pracy.


 A na koniec chciałam Wam polecić genialną książkę. To taka nasza wakacyjna lektura, którą czytamy wspólnie. Bardzo pouczająca i wspaniała książka nie tylko dla dzieci.
Szukałam książek tej autorki o kobiecości, a w rezultacie zamówiłam tę i to był bardzo dobry wybór. POLECAM!!! Już nie mogę się doczekać kiedy sięgnę po kolejne książki tej autorki.


Ciepłe pozdrowienia Wam przesyłam!

4 komentarze:

  1. Tyle radości, kolorów i smaków... A jakie skupienie na twarzach małych twórców.
    Dziękuję raz jeszcze za polecenie Baxterów. Przeczytałam wszystkie tomy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania są najlepsze... :>
    Rodzina razem... Piękne to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle kolorowo i radośnie. Urzekło mnie zdjęcie czeresienki w małych rączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kolorowo,radośnie u was az chce się patrzeć i patrzeć, same pozytywne buźki :-) i te śliczne dzieciaczki :-)

    OdpowiedzUsuń