środa, 25 maja 2016

Angielski na warsztacie :)

Jakiś czas temu koleżanka, która jest nauczycielką angielskiego poleciła mi książki wydawnictwa Usborne. Pisała, że do szkoły, w której uczy przyjeżdża sympatyczna pani Sylwia, która robi dzieciakom warsztaty z czytania po angielsku. Zainteresowałam się tym tematem, aby coś takiego zorganizować w naszej szkole. Napisałam do Pani Sylwii, do pani od angielskiego moich chłopaków i udało się zorganizować warsztaty w naszej szkole. Pani Sylwia przyjechała do nas aż z Ustronia. Wraz z warsztatami zorganizowany był kiermasz książek wydawnictwa Usborne.
Jako, że byłam współorganizatorką warsztatów w naszej szkole, a pani od angielskiego musiała prowadzić swoje lekcje, z przyjemnością towarzyszyłam Pani Sylwii, która już od pierwszego wejrzenia okazałą się cudowną, sympatyczną i uśmiechniętą osobą.
Podczas warsztatów z kilkoma uczennicami, miałam przyjemność obsługiwać stoisko. Okazało się to dość niebezpieczne, bo co chwila jakaś książka spodobała mi się tak bardzo, że odkładałam ją dla siebie.
Jestem zachwycona zarówno warsztatami jak i książkami, nie mówiąc już o Sylwii, z którą nawiązałyśmy wspaniały kontakt. Nie mogłam jej tak szybko wypuścić, dlatego zaprosiłam ją do domu. Dzieciaki też bardzo polubiły Sylwię, a Niko nie chciał aby jechała do domu.


















Książki są przepiękne. Do domu wróciliśmy z takim stosikiem. Wśród nich jedna do nauki niemieckiego, ponieważ wydawnictwo ma książki do nauki innych języków, z czego bardzo się cieszę. A z kiermaszu szkolnego udało nam się zebrać pieniądze, na trzy pakiety, po ok. 40 książek w jednym do nauki czytania. Książki będą dostępne dla uczniów w szkole. Dzieciaki będą mogły je wypożyczać do domu.






Hitem zdecydowanie są książki z okienkami i chłopcy już marzą o kolejnych. Ja też mam swój numer 1, jednak o tym za tydzień. Książką poświęcę osobne wpisy, bo zdecydowanie są warte uwagi i poleceniu.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany książkami to zapraszam tutaj  i tutaj :)


Bardzo się cieszę, że udało nam się zorganizować te warsztaty w naszej szkole.
Kochana Pani Sylwio, dziękujemy, że zechciała Pani do nas przyjechać i zabrać ze sobą dobre chęci, serdeczny uśmiech i szczere serce! Zapraszamy ponownie!

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Jako nauczyciel angielskiego od dawna korzystam z książek Usborne. Są cudowne. Ale najbardziej lubię pracować z flashcards są niezastąpione i dzieciaki je uwielbiają. Wydawnictwo posiada też tematyczne stencil cards, czyli szablony. Mój hit nr jeden to szablony zwierząt i Halloween. Mam już w domu małą kolekcję ich pozycji i tak samo jak Ty, gdy idę do księgarni to najchętniej kupiłabym je wszystkie.
    Świetna inicjatywa, chciałabym by rodzice moich dzieciaków z podobnymi inicjatywami wychodzili, a z tym niestety jest różnie:-(
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda do nauki Synka języka obcego daleka droga, ale mamy w domu kilka książeczek także wydawnictwa Usborne. Chłopak bardzo lubi książeczki dotykowe z ich oferty.
    Świetny pomysł z warsztatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała inicjatywa z Twojej strony! książki bardzo mi się podobaja i jak tylko przyjdzie czas to z pewnością zakupię moim dzieciakom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie to wydawnictwo :-) Tutaj (w Irlandii) jest dosc popularne i ich ksiazki kroluja w przedszkolach. W domu tez mamy ich sporo :-) Usborne wydaje tez fajne "pomoce" do zabawy i nauki.. szablony, karty z pomyslami na gry itp :-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną ciekawością przeczytam Twoje recenzje. Zaciekawiła mnie książka o zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń