poniedziałek, 7 grudnia 2015

Książki świąteczne



Nie mam pojęcia kiedy minęły te pierwsze grudniowe dni. Tyle planów, zadań i atrakcji, za nami.
Dziś kilka propozycji książkowych, na grudniowo- świąteczne wieczory.

Piszę o nich, choć z podanych tytułów przeczytałam tylko 1, którą dostałam w zeszłym roku- "Szczęście w Cichą Noc".



Książka to dalsze losy Hani i innych bohaterów książek, Anny Ficner- Ogonowskich. Polecam wszystkie tytuły:
"Alibi na szczęście"
"Krok do szczęścia"
"Zgoda na szczęście"

"Szczęście w Cichą Noc" - tutaj
Autor: Anna Ficner- Ogonowska
Wydawca: Znak

Poniższe dwa tytuły, to przypadkowe zakupy. Jedna książka była z jakąś gazetą, a druga to wakacyjny  zakup za grosze z taniej książki. Przeczytałam latem dwa opowiadania, bo nie mogłam się doczekać. Teraz książki czekają na odpowiedni moment;)




A to moje trzy perełki. Czekają na świąteczny czas, kiedy będzie trochę wolnego.


"Garść pierników szczypta miłości" tutaj
Autor: Natalia Sońska
Wydawca: Czwarta Strona


"Cicha 5" tutaj
Wydawca: Filia


"Podarunek" tutaj
Autor: Krystyna Mirek
Wydawca: Filia

Mam nadzieję, że chociaż te trzy książki uda mi się przeczytać w tym roku, a zostały jeszcze tylko 3 tygodnie;)


Nasz dom powoli się rozświetla, Już nie mogę się doczekać przerwy świątecznej, kiedy będziemy mogli razem spędzić więcej czasu. Teraz jest tyle do zrobienia, że wieczorami padamy ze zmęczenia.Ten intensywny czas ma swoje plusy, a najprzyjemniejsze jest odczucie satysfakcji, że tyle udało się zrobić:)

 W naszej biblioteczce pojawiły się również świąteczne nowości dla dzieci i mam nadzieję, że uda mi się wkrótce o nich napisać, a tymczasem może Wy możecie polecić jakieś świąteczne tytuły, o których ja nie wspomniałam w dzisiejszym wpisie?
Pozdrawiam Was ciepło!
Iza

8 komentarzy:

  1. czyli bedzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cicha 5 juz przeczytałam a teraz czytam jej druga część. POLECAM!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia Hani właśnie (czytam już chyba 3 część), wciąga niesamowicie :) Myślę że do świąt doczytam wszystkie części, a na przeczytanie czekają Droga do domu Gabrieli Gargaś i Dziecko śniegu Eowyn Ivey (choć na półce jeszcze wiele innych ale te planuję czytać w przerwie świątecznej ;)) i chyba się skuszę na Garść pierników i Cichą 5;) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Opowieści wigilijne,, i ,,Cicha 5,, z przyjemnością sama bym przeczytała. Pozdrawiam grudniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mogłam przebrnąć przez pierwszą część "Alibi na szczęście" - chyba taki tytuł. No nie szło mi totalnie :( "Podarunek" przeczytałam a "Garść..." chcę sobie kupić na Święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytałabym któreś z proponowanych książek, niestety czasu już brak. Póki co czytam jednak z synkiem, więc z niecierpliwością czekam na kolejny post o świątecznych pozycjach dla dzieci ;-) Pozdrawiam i życzę owocnego przeżywania Adwentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam "Sezon na cuda" Magdaleny Kordel, jeśli jeszcze nie czytałaś. I generalnie wszystkie jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie: Ja książkę dorwałam w bibliotece, po tym jak Beatka z bloga Smak Życia poleciła inną część. Można czytać nie znając poprzednich książek, bo kolejne części wiążą przede wszystkim bohaterowie (głównie bohaterki). Jednak ja po przeczytaniu jednej natychmiast rzuciłam się na kolejne :) A jeszcze akcja wszystkich książek dzieje się w małym sudeckim miasteczku - miód na moje serce po prostu ;)

      Usuń