sobota, 21 listopada 2015

25 filmów na jesień cz.2

Dziś druga część filmów nie tylko na jesień:) Wybór filmów całkowicie subiektywny.
Na początek jeden z moich ulubionych filmów. Po raz pierwszy oglądałam go u mojej przyjaciółki Julii. Uśmiałyśmy się i upłakałyśmy zarazem. Uwielbiam ten film, podobnie jak inne z Jennifer Lopez:)

1. "Zatańcz ze mną"- tutaj




2. "Pokojówka na Manhatanie" - tutaj



3. "Powiedz TAK" - tutaj



4. "Sposób na teściową" - tutaj



5."W pogoni za szczęściem" - tutaj


6. "Podróż na sto stóp" - tutaj




7. "Faceci od kuchni"- tutaj



8. "Niania w Nowym Jorku"- tutaj



9. "O północy w Paryżu"- tutaj



10. "Turysta"- tutaj




11. "Skarb Narodów" - tutaj



12. "Kwiaciarka" - tutaj



13. "Maria Antonina"- tutaj



14. "Listy do Julii"- tutaj



15. "Dzień dobry Kocham Cię!"- tutaj



16. "P.S Kocham Cię" - tutaj



17. "Tylko mnie kochaj"- tutaj



18. "Zostańmy przyjaciółmi"- tutaj



19. "Szkoła stewardes"- tutaj



20. "27 sukienek" -tutaj



21. "Idealny facet" - tutaj



22. "Czas na miłość"  - tutaj



23. "Dom nad jeziorem"- tutaj



24. "Życie od kuchni"- tutaj




Na koniec serial, który ostatnio mnie pochłonął. Odcinki nagrywam w TV i oglądam w wolnej chwili (w nocy). Fajnie jest przenieś się do tych czasów i podziwiać te cudne stroje, fantastyczne pomysły i przepiękny sklep na ekranie telewizora.

25. "Wszystko dla pań" - tutaj




Miłego weekendu Wam życzę!
Iza

8 komentarzy:

  1. Ja bym dodała jeszcze do tej listy "Love, Rosie" - super film na podstawie powieści Cecilii Ahern. Wczoraj obejrzałam i jestem pod wrażeniem. Wszystko dla Pań - uwielbiam. Jeśli lubisz angielskie seriale to koniecznie obejrzyj Downton Abbey - mój numer jeden seriali wszech czasów:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z nich obejrzałam i je uwielbiam, ostatnio podróż na sto stóp - ekstra! Kilka tytułów nie znałam, więc muszę nadrobić;) Totalnie, subiektywnie - uwielbiam takie filmy zwłaszcza jesienią;) Chyba jestem niepoprawną romantyczką, bo mogę takie filmy oglądać non stop;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również większości z tej listy oglądałam (i to nie raz;) ale jest i kilka do których chęcią zajrzę:)
    Dziękuję za podsunięte pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu, znam kilka z tych filmów i bardzo je lubię ;)))) (mamy podobny gust), a inne chętnie obejrzę. Dziękuję za kolejne inspiracje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pawie wszystkie oglądałam i gorące je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Część z tej listy oglądałam a pozostałe chyba muszę obejrzeć bo coś mi się zdaje że również i mnie przypadną do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza od dawna pragnę obejzec TYLKO DLA PAŃ czy wiesz gdzie mogę go obejzec? BBC niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Oglądałam na bbc i chciałam nowsze odcinki bo są 2 serie po 8 odcinków ale nie mogłam znaleźć.
      Pozdrawiam!

      Usuń