czwartek, 5 października 2017

Baltazar wraca do domu

Nasza jesienne biblioteczka ostatnio dość mocno się powiększyła.
Książkę o której dziś króciutko napiszę kupiłam całkiem przypadkowo, a mianowicie wybierając się na spotkanie z Joanną Papuzińską, zabrałam ze sobą dwie książki tej autorki, aby prosić ją o dedykację dla chłopców. Jak się okazało na miejscu było rozstawione całe stoisko, z książkami wydawnictwa Literatura, a na spotkaniu była również obecna Katarzyna Wasilkowska, która swoje spotkania miała mieć z czytelnikami popołudniu.
Od razu kupiłam jej książkę, aby przywieźć chłopcom z dedykacją .
Książkę kupiłam w ciemno, bo nie miałam pojęcia o czym ona jest. W weekend przeczytaliśmy ją wspólnie w samochodzie i byliśmy nią zachwyceni.
Idealna na jesienny czas lektura, o koziej rodzince i mieszkańcach spokojnej wsi, w pobliżu której sprowadza się wilk.
Książka o kłamstwie, niszczącej sile plotki i nieposłuszeństwie.
Książka, którą z ciekawością przeczytają dzieci, a i dorośli z pewnością nudzić się nie będą.









"Baltazar wraca do domu" - tutaj
Autor: Katarzyna Wasilkowska
Ilustracje: Marta Kurczewska
Wydawnictwo: LITERATURA

1 komentarz: