środa, 27 stycznia 2016

Gra strategiczna - Blokus



Lubię odwiedzać empik, nie tylko ze względu na książki i gry, ale ostatnio coraz częściej po artykuły do scrapbookingu. W poświątecznych wyprzedażach udało mi się kupić zapas guzików świątecznych i stempli za ułamek ceny. Podczas ostatniego wjazdu upolowaliśmy z Nikusiem grę Blokus. Często trzymałam ją w rękach, ale tym razem gdy zobaczyłam to sfatygowane pudełko i naklejkę z kuszącą promocją 70% nie mogłam wyjść bez niej.
Gra jest bardzo prosta i wciągająca.
Każdy z graczy ma do dyspozycji 21 kafelków w różnej konfiguracji. Gra polega na tym aby układać kafelki od rogu, tak aby stykały się ze sobą rogami. Kto zajmie jak najwięcej pól ten wygrywa.







Fantastyczna gra strategiczna, która "zmusza" do myślenia i miło spędza się przy niej czas.
W internecie widziałam również inne wersje tej gry np. Trigon, z trójkątami lub Duo dla dwóch osób.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego dnia!



7 komentarzy:

  1. Ale fajowa :) chyba odwiedzimy empik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy tę grę od dwóch, trzech lat - uwielbiamy. Janek grał mając 5 lat i dobrze mu szło. Dzieci uczą sie strategicznego myślenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna gra. Sama bym chętnie pograła. Chyba obroty empiku wzrosną w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa gra. Na pewno nie jedno dziecko by chętnie zagrało.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy , gramy i uwielbiamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaję się na tę grę od lat. Bardzo mi się podoba wizualnie i z opisu. Nigdy nie miałam przyjemności grać.

    OdpowiedzUsuń