środa, 13 maja 2015

Wiklinowe kosze


Gdy wchodzi się na nasze pięterko po otwarciu drzwi, na wprost stoi zestaw wypoczynkowy i ława. Pod ławą jest półeczka, na której leży stosik gazet Moje Mieszkanie:) I wszystko byłoby dobrze, gdyby to tylko te gazety się tam znajdowały, ale w ciągu całego tygodnia pod ławę odkłada się przeróżne ważne i mniej ważne rzeczy, które pod koniec tygodnia tworzą niezbyt ładny widok.
Ostatnio będąc na zakupach w netto w dziale z przecenami natrafiłam na wiklinowy koszyczek, który dzięki różanej tkaninie, którą jest wyłożony spodobał mi się bardzo. Cena była atrakcyjna i wzięłam go bez głębszego zastanowienia co z nim zrobię. W drodze do domu, a jechałam z nim autobusem zaczepiały mnie różne osoby i pytały gdzie ten koszyczek kupiłam. Mówiłam, że w takim i takim sklepie i że jest jeszcze jeden. Gdy wróciłam do domu znalazłam dla niego idealne miejsce pod ławą i jak pod wymiar pasowała tam ten drugi koszyczek, który został w sklepie.



Z nadzieją, że jeszcze tam jest dzwoniłam do Męża, aby kupił go dla mnie w drodze do domu. Koszyczek czekał na mnie i teraz pod ława są dwa, które idealnie się wpasowały w wystrój pokoju:)
Póki co stoją puste, ale pewnie już nie długo zapełnią się różnymi rzeczami;)



W domu pachnie bzami. Uwielbiam wiosnę!!!
Pozdrawiam Was serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. Koszyczki pasują idealnie! I wyglądają ślicznie:) Ja jakiś czas temu sama postanowiłam umieścić w salonie koszyk na gazety. Teraz mam porządek:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne! Piękny kolor wikliny i śliczny tkaniny! Szkoda ze ja nie mam po drodze do netto :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne! Piękny kolor wikliny i śliczny tkaniny! Szkoda ze ja nie mam po drodze do netto :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają koszyczki, dosłownie jakby stworzone specjalnie dla tej ławy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te koszyczki, ciekawe czy u nas jeszcze są... :) Muszę się wybrać zobaczyć.
    U mnie w domu też wszędzie bez... Pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za uroczy obrazek. Koszyczki wyglądają prześlicznie, jakby ta ława była dla nich stworzona.
    Ja też otulam dom zapachem bzu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieoczekiwane zakupy a takie udane Pasują koszyki idealnie

    OdpowiedzUsuń
  8. No jakby "szyte na wymiar" ;) Pięknie się wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. sielsko anielsko uwielbiam kosze pod stołem:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają prześlicznie i jak pasują do kanapy :)) Dobrze, że nikt nie przechwycił go przed Tobą ;))) Pozdrowionka Izuś

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczki prezentują się wspaniale :) jakiś czas temu Mąż przytargał do mnie podobne tylko zamiast niebieskiego tła mam białe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! Dobrze, że ten drugi jednak poczekał na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń