piątek, 15 maja 2015

Kolorowe słodkości

W minioną niedzielę była okazja do upieczenia czegoś słodkiego. Zapotrzebowanie było duże, dlatego zrobiłam tort śmietankowy z truskawkami i upiekłam dwa ciasta marchewkowe z tego przepisu. Mam dwie małe tortownice, które razem mieszczą się w piekarniku, dlatego niektóre ciasta wiedząc, że znikają bardzo szybko piekę podwójnie:)
Była to również okazja, aby użyć zamówione na Westwing patery.
Długi był czas oczekiwania na nie, ale warto było, bo wszystkie prezentują się przepięknie.






Kiedy je zamawiałam, zastanawiałam się czy oby na pewno wszystkie cztery mi są potrzebne. W niedzielę się okazało, że przy większym spotkaniu rodzinnym jest zapotrzebowanie na dużo:)
Wiem, że wiele osób było zainteresowanych paterami i prosiłyście, że jak będą następnym razem, to żebym dała znać.
Wiem, że kampanie się powtarzają, a dziś gdy przeglądałam co mają w ofercie zobaczyłam istne kolorowe szaleństwo.
Dla tych co marzą o kuchennej wadze, polecam zajrzeć na stronę, bo jest tam waga kuchenna w bardzo dobrej cenie 3 kg w 6 kolorach.

Mają też fajne kolorowe dzbanki, idealne na letnie posiadówki:)



Zachwyciły mnie również te doniczki.



A podobne miski, tylko w pastelowych kolorach, udało mi się upolować w zeszłym tygodniu, wraz z holenderskimi talerzami i filiżankami w różową kratkę.


Teraz tylko cierpliwe oczekiwanie na dostawę. Zestaw będzie idealny na wakacyjne podwieczorki na podwórku.
Pozdrawiam Was serdecznie i zabieram się za domowe porządki.


6 komentarzy:

  1. co za przesyt kolorów:-)
    zdrowotnie dziś u mnie kiepsko więc takie gotowe ciasto chetnie przygarnę;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ciasto marchewkowe, muszę przeczytać przepis z którego robiłaś, bo i u mnie dziś post na ten temat :)))
    Fajne kolorowe naczynka :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne smakołyki:) jeszcze apetyczniej wyglądają na paterach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne patery, ale ceny odstraszają, niestety:( Ciasto marchewkowe kusi mnie od dawna, korzystam więc z Twojego przepisu i jutro testujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upiekłam marchewkowe ciasto wg Twojego przepisu, Iza:) Pycha...zniknęło zanim zdążyłam polukrować:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, pater nigdy dość. Zwłaszcza w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń