środa, 27 maja 2015

Majowe świętowanie

Bogaty ten maj w różne atrakcje. Dziś byliśmy na wycieczce dzieci komunijnych i rocznicowych w Częstochowie. Wczoraj była dla mnie wyjątkowy dzień- Dzień Mamy. Bardzo lubię to święto. Rano u Nikusia w przedszkolu były występy.
Nikuś mówił wierszyk i jak zwykle na takich imprezach było bardzo wzruszająco. Dostaliśmy piękne koszyczki. Jak zwykle Pani się postarały.
Nikuś wręczając mi go od razu uprzedził mnie, żeby uniknąć nie porozumienia, gdybym go chwaliła, że on tego nie robił. W domu dostałam za to narysowany przez niego samodzielnie mój portret:)










A na wczorajszej mszy z okazji białego tygodnia wychowawczyni Dominika razem z dziećmi przygotowała w szkole śliczne kartki i ozdabiane różyczki, którymi obdarowali wszystkie mamy.
Był to bardzo piękny gest.
Ana zdjęciu poniżej kartka, którą zrobił Dominik. Na początku maja zabrałam chłopców z koleżankami na spacer, na którym zrobiłam im trochę zdjęć. Dziewczynki zrobiły z nich mini albumiki dla mam, a Dominik kartkę.


Na koniec jeszcze kilka zdjęć chłopców:)







Pozdrawiam Was serdecznie, a w szczególności wszystkie MAMY:)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą Waszą różnorodność i pięknie zatrzymane w kadrze chwile!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! U nas właśnie różnorodnie. Nie jak niektórym się po postach i zdjęciach wydaje, że istna sielanka.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Ci za poświęcony czas na przeglądanie i komentowanie całego bloga. Pełen podziw dla Ciebie Kochana i moc buziaków i pozdrowień!!!

      Usuń
  2. Pięknie i ciepło jest u Was widzę! :)
    A życie jak zawsze - bajkowe u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze jest bajkowo. Czasem są chmury i łzy. Takie życie, ale tutaj staram się pokazywać to co mnie cieszy i odpędzać te chmury jak się da!

      Usuń
  3. Uważam, że najcenniejsze prezenty to te wykonane samodzielnie przez dzieci.
    Cudownie wyglądacie na zdjęciach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w przedszkolu to Pani robią prezenty, o własnoręcznie zrobione przez dzieci muszę zatroszczyć się sama;)

      Usuń
  4. Fajne te Twoje chłopaki :)))
    Zawsze uśmiechnięci i zadowoleni:) To takie cudowne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Również przesyłam moc gorących i słonecznych pozdrowień!

      Usuń
  6. Wspaniałe prezenty, pełne pozytywnych emocji, podejrzewam, że najlepsze to te, które chłopcy sami wykonali... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny czas macie w rodzinie! Pozdrowienia z Dużego Domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy! Dziękuję za odwiedzinki. Zaglądam do dużego domu od niedawna, na nowo, regularnie, ale nie wiem jak komentować z mojego konta Mammamisia, a nie z imienia i nazwiska. Jeszcze tego nie rozgryzłam. Pozdrawiam Duży Dom, w którym też ostatnio piękne i wyjątkowe chwile miały miejsce. Oby te ciemne chmury poszły w dal.
      Pozdrawiam ciepło i moc serdeczności przesyłam!

      Usuń
  8. Jesteś śliczną, mądrą, troskliwą Mamą. Uwielbiam Waszą rodzinę :))))

    OdpowiedzUsuń