piątek, 29 maja 2015

Album z życzeniami

Ponieważ sama najbardziej lubię prezenty zrobione ręcznie i wręczone od serca na Pierwszą Komunię Świętą Dominikowi również zrobiliśmy prezent niespodziankę.
Wybrałam kilka ulubionych zdjęć i zebraliśmy je w małym albumiku. Do zdjęć dodane są życzenia.
Przy albumie pracowaliśmy całą trójką.
Paweł napisała do zdjęć odpowiednie życzenia, Nikuś narysował piękny portret Dominisia, a ja zajęłam się resztą:)















Nie zdążyłam w środku ozdobić albumu, ale jeszcze nic straconego:)
Dla gości w podziękowaniach upiekłam ciasteczka i zapakowałam w celafon.



Ze zdjęć wybranych do albumu zrobiłam kolaż, w środek którego umieściłam tęczowe serce narysowane przez Dominika.
Kolaże nakleiliśmy na kartki z podziękowaniami dla gości.



Cieszę się bardzo, bo niespodzianka się udała i każdy dostał miłą pamiątkę.

Dziś u nas nareszcie słonecznie.
Cieszę się bardzo, bo czeka nas bardzo ważna uroczystość szkolna, a impreza przewidziana jest na placu szkolnym.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego dnia!


8 komentarzy:

  1. Wszystko z dbałością o każdy szczegół i najważniejsze że RODZINNIE :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na upominki dla gości :)
    A album dla synka super, na pewno w przyszłości nie raz weźmie go w rękę z wzruszeniem :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Wspaniała pamiątka! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie podoba mi się album, nie przeszkadza to, że brakuje w nim ozdób. Uważam, że jest przez to bardziej przejrzysty a zdjęcia lepiej wyeksponowane. Wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mammamisia!piękna pamiątka!piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu, bardzo się wzruszyłam oglądając album dla Dominika ;). Jest wspaniały i pokazuje, jaką wspaniałą rodzinę tworzycie. Chłopcy mają cudowną mamę. Jesteś niesamowita!!! Pozdrawiam Was serdecznie :))))
    Ola z Mikołajem i Hanią

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku Wasze chłopaki wyrosną na wspaniałych, ciepłych, kochających, dowartościowanych, spełniających swoje marzenia mężczyzn:) Zrobiliście przepiękny album dla Dominika. Niesamowita pamiątka!
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń