wtorek, 18 stycznia 2011

Z Nowym Rokiem

Nie sądziłam, że to kiedyś nastąpi. Zawsze chętnie przesiadywałam przeglądając wspaniałe, cudowne blogi wnętrzarskie. Wirtualnie rozkoszowałam się smakiem wypieków i potraw, które pojawiały się na blogach kulinarnych. Czerpałam pomysły na robótki ręczne od osob, które je prezentowały. Teraz za namową kilku osób  sama postanowiłam z początkiem roku założyć własnego bloga i podzielić się z Wami cząstką siebie. Tym co tworzę. Choć tego niewiele to z czasem mam nadzieję będzie coraz więcej. Myslę i mam nadzieję, że tak jak dla wielu z Was i dla mnie ten blog będzie motywacją do zmian i do działania. Wykańczamy teraz nasze pięterko i chcę podzielić się z Wami naszymi pomysłami na aranżację. Uwielbiam robótki ręczne i pomysły na ciekawe spędzanie czasu z dzieciakami. Może moje pomysły kogoś zainspirują.
Zapraszam do naszego domowego zakątka.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie całą rodzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci jeszcze raz Beatko, że mnie namówiłaś. Cieszę się, ale też czuję wiele obaw. Zapraszam i również pozdrowienia dla Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  3. będę z wielką radością zaglądać do tego domowego zakątka :)
    ciasteczka dają przedsmak tego co będzie można tu zastać :)
    pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci serdecznie za zaproszenie do TWOJEGO ŚWIATA:)Jestem pod wrażeniem ilości zajęć jakie wykonujesz ze swoimi Dziećmi i dla swoich Dzieci! Baaardzo zazdroszczę umiejętności szycia co jest dla mnie wielkim marzeniem. Wszystko śliczne i piękne! Z pewnością będę zaglądać.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam Cię od dawna...ale zawsze czasu brak by poznać Twój Domowy Zakątek od początku :) a tak poznawać miejsca, w które zaglądam lubię...od początku...no to zaczynamy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń