poniedziałek, 26 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego

Zasypię Was wpisami w najbliższych dniach. Korzystając wczoraj wieczorem z tego, że nie chciało mi się spać, postanowiłam nadrobić zaległości blogowe. Mam nadzieję, że wakacje, które rozpoczęliśmy w piątek będą obfitować w przeróżne atrakcje. Mimo, że rozpoczęłam pracę, to mamy jeszcze 10 weekendów i oczywiście popołudnia.
Plusem mojej pracy jest to, że dzieci mogę mieć przy sobie. Dominik jest już na tyle duży, że wiele czasu spędza ze swoimi przyjaciółmi na rowerach, a Niko bardzo lubi być ze mną w pracy, bo ma tu dla siebie dużo atrakcji i przede wszystkim lubi być z innymi dziećmi.


Cieszę się, że mieliśmy z mężem możliwość uczestniczenia w zakończeniu roku szkolnego chłopców. Dla mnie jako mamy są to wyjątkowe i wzruszające chwile.












Za nami druga i czwarta klasa. Rok ciężkiej. wspólnej pracy i wielu nowych wyzwań, jakie przyniosła ze sobą czwarta klasa

Udało się go zakończyć z sukcesami i jesteśmy za to bardzo wdzięczni.
Przekraczając próg szkoły odczułam wielką ulgę, że nareszcie mamy wakacje.

Życzę Wam, aby były one zarówno dla Waszych dzieci, jak i dla Was piękne i radosne. Pakujcie do walizki wspomnień ile tylko się da pomieścić.
Na koniec jedyne słowa jakie mi przychodzą do głowy to Ahoj Przygodo!

P.S Kochani bardzo wszystkim dziękuję za wsparcie akcji dla Pawełka. Wiedziałam, że mogę na Was liczyć!


6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dominika, Nikodema i oczywiście dla Ciebie i męża. Dużo pracy i sukcesów za wami. Życzę udanych wakacji, pięknej pogody i dużo dużo odpoczynku i czasu spędzonego razem. Bardzo się cieszę na kolejne wpisy. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony pasek w 4 klasie to jest coś! Gratuluję! Życzę chłopcom udanego zasłużonego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Izunia!
    Dziękuję za piękny wpis! to piękne dla mnie jako dla nauczyciela,że rodzic pisze w taki sposób o szkole.pozdrawiam najserdeczniej i czekam na kolejne wpisy, anita w.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och świadectwo i prezenty są więc nic tylko się cieszyć z nadchodzących wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity rok szkolny za Wami, ale jakie wspaniałe sukcesy :))). Gratulacje dla Was!!! To wspaniale, że Nikuś może towarzyszyć Ci w pracy. Cieszę się, że będzie więcej wpisów. Pozdrawiam Was serdecznie :)))). P.S. Oglądałam ostatnio w tv film "Listopisarz". Przepiękny!!! Strasznie się na nim spłakałam... Uwielbiam takie wartościowe, ciepłe filmy. A dziś zabraliśmy dzieci do kina na Auta3, które polecałaś. Było warto ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Izo, większość moich znajomych komentuje, że przejście z klasy trzeciej -do czwartej, jest przełomowe, dlatego tym bardziej gratuluję Dominikowi pięknego świadectwa.
    Kochani, życzę Wam wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń