niedziela, 25 czerwca 2017

Pomagamy




Kochani dziś piszę do Was z ogromną prośbą. Czasu jest niewiele, a potrzeba jest bardzo pilna. U chrześniaka mojego szwagra jakiś czas temu zdiagnozowano raka szyszynki, którego zoperowano. Jak się niestety okazało w ostatnim czasie nie został on usunięty do końca i zaczął odrastać w bardzo szybkim tempie. Potrzebna jest kolejna operacja, niestety już nie u nas w Polsce i do tego potrzebne są pieniądze. Niestety czasu jest bardzo mało, bo zaledwie kilka tygodni. Dlatego dziś bardzo gorąco Was proszę o wsparcie. Wiem, że są tacy co mogą pomóc i tacy, co jak nawet sami mają niewiele, to potrafią się tym podzielić. Pomagać można na różne sposoby. Przede wszystkim przelewając pieniądze na fundację, która zbiera ja dla Pawełka lub przez stronę Sie pomaga.

http://www.kawalek-nieba.pl/pawel-fiutek/

https://www.siepomaga.pl/ratujemypawelka

Na obu stronach można przeczytać historię choroby Pawełka.
Ten chłopiec ma zaledwie 10 lat, a już tak wiele przeszedł. Mimo to nie traci ducha wiary i nadziei. Pawełka znamy osobiście z wielu rodzinnych uroczystości. Jest miłym i radosnym chłopcem, z wieloma pasjami, które wierzymy, że po operacji będzie mógł znów realizować.



Za każdą przelaną złotówkę z góry wszystkim serdecznie DZIĘKUJĘ!

1 komentarz:

  1. Gotowe, kibicuje ogromnie i modle się o to by wyzdrowiał. Gdy czytałam jego historie to tak gdybym widziała mojego synka, który jest jego rówieśnikiem. Ile mogłam tyle dałam, kibicuje aby udało się zebrać pieniądze.

    OdpowiedzUsuń