sobota, 14 marca 2015

Marcowy kalendarz i przedwiosenne kadry


Podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym marzec jest dla nas wyjątkowo intensywnym i pełnym atrakcji miesiącem.
Po pierwsze dlatego, że statystycznie raz w tygodniu chłopcy, a zwłaszcza Dominik chodzi na urodziny, nadchodzą święta, więc trzeba się przygotować. Dodatkowo,w tym roku Dominik ma dużo atrakcji wycieczkowo- konkursowych w szkole.
Odwiedzają nas dzieciaki, z którymi czasem robimy coś kreatywnego i jeszcze pora pomyśleć o ogródku.
W tym tygodniu planuję trochę generalnych porządków, a jak zrobi się cieplej to na podwórku.
W domu mam dwie doniczki z hiacyntami, które cieszą oczy i dodają otuchy, że wiosna już tuż, tuż.






Ostatnio obserujemy pogodę, jak nigdy dotąd. Szczęście nam dopisało i w konkursie ogłoszonym przez Pomysłową mamę, wygraliśmy Kalendarz magnetyczny. Dziękujemy!!!






Kalendarz jest wspaniały. Niko ma wielką frajdę, z codziennego zmieniania nazwy dnia tygodnia i cyferek przy dacie. Juz nie możemy się doczekać kiedy zimową śnieżynkę zamienimy na wiosenne kwiaty:)
Na koniec jeszcze kilka przedwiosennych kadrów:)













9 komentarzy:

  1. Takie Twoje posty lubię njajbardziej.Czyli:wiem co u Was słychać i do tego mam ogrom zdjęć z Twojej kuchni.Nawet nie wiesz jak często wracam do Twoich zdjęć i oglądam,wpatrując sie intensywnie w fotografie.A to wypatrzę różową patelnię,a to kureczkę,czy piękną książkę.Masz wielki talent do posługiwania się kolorami:)Kiedyś już Ci pisałam,że masz w kuchni tyle barw tyle faktur i wzorów a wszystko do siebie idealnie pasuje.Uwielbiam to.A mam pytanie,szukam takich sztudżców jak masz w biało czerwoną kratkę,nie wiesz gdzie można je kupić?Przesyłam niedzielne buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też wyglądamy wiosny. Chłopcy coraz częściej ciągną na podwórko. Już nawet zjeżdżalnie przy domku drewnianym oczyściliśmy, bo na zewnątrz jest przecież najlepsza zabawa. Świetny ten kalendarz, gratuluje wygranej. Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ wspaniały kalendarz:))) piękne te twoje skorupki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wrażenie, że w Twoim domku przez cały rok jest wiosna dzięki tym wszystkim kolorom i kwiatom na naczyniach ;). Bardzo lubię tu zaglądać i ładować się pozytywną energią. Kalendarz pogodowy jest wspaniały. Pozdrawiam Was serdecznie kochani :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,radosne kadry.ach już niedługo święta.
    Porządki..umylam jedno okno a tu deszcz pada od trzech dni.może jutro wyjrzy słonko.Ja muszę myć na raty, tak bardzo męczę się.Powinnam siedzieć lub leżeć hi hi ,ale jak tu wytrzymac nic nie robiąc???

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój kolorowy zakątek i te Twoje energetyzujace zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych dobrych marcowych dni wam życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny ten kalendarz. Mój Młody byłby zachwycony! Całkiem niedawno rysował swój kalendarz, zaznaczając dni przedszkolne i wolne, rysując oznaczenia poszczególnych świąt i uroczystości. Niedługo będzie tworzył kolejne miesiące, to może pozwoli mi pokazać to na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń