środa, 25 lutego 2015

Kolorowe ABC

Jakiś czas temy wspominałam program Domowe przedszkole, które oglądałam jako dziecko. Najfajniejsze w tym programie było lepienie z plasteliny. Uwielbiałam kiedy Pani w każdym odcinku programu lepiła coś zachwycającego. Później na rynku pojawiła się seria książeczek dla maluchów z plastelinowymi  obrazkami. Uwielbiam tę serię i z sentymentem wspominam ten program. Mało oglądamy TV, ale w ferie, kiedy dzieci były chore szukając czegoś ciekawego, najfajniejsze programy znaleźliśmy na TVP ABC :)
Później chłopcy dostali ciekawą książkę właśnie z serii TVP ABC.
Książka, to Encyklopedia Zwierząt dla dzieci- bardzo fajna propozycja dla najmłodszych.


Książka napisana jest w sposób bardzo przejrzysty.
Fajnym pomysłem jest to, że przy każdym zwierzątku zamieszczona jest Mapa Świata i zaznaczony punkt występowania danego zwierzątka.





Poniżej krótka charakterystyka zwierzątka, napisana bardzo zrozumiale dla małego czytelnika.



I ulubiona część książki to ciekawostki:)


TVP abc. Jak wygląda anakonda. Encyklopedia zwierząt dla dzieci tutaj
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Dziecięcej
Kolekcje: Centrum Edukacji Dziecięcej
Inne  nowości pod patronatem TVP ABC tutaj

3 komentarze:

  1. Takie encyklopedie są super dla dzieci.
    Ah, pamiętam Domowe Przedszkole, dużo wspomnień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak TVP abc jest ok, bo to bajki naszego dzieciństwa. A na te książeczki też miałam chrapkę, ale środka nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś właśnie kupiłam tą encyklopedię Dominikowi jest ciekawa on interesuje się zwierzętami także strzał w dziesiątkę dziękuje za jej polecenie.Uszyłam mu pacynkę z futerkowego materiału którą zabiera do przedszkola.Ania i Dominik.dziękujemy za inspiracje

    OdpowiedzUsuń