sobota, 7 stycznia 2017

Sylwestrowe migawki

Mam troszkę zaległości w publikowaniu wpisów, ale brakuje mi czasu. Powrót do szkoły był dla nas bolesny, ale bardzo pocieszająca jest myśl, że już za tydzień mamy ferie.
Nawet nie miałam kiedy napisać, o naszym sylwestrze, który spędziliśmy w przemiłym towarzystwie naszych przyjaciół.
Dzieciaki były przeszczęśliwi, że będziemy mieli towarzystwo.








 





Wspaniale było wspólnie przywitać Nowy Rok.


W kalendarzach już nowe zapiski. plany i marzenia. Brak postanowień i nawet zbyt wiele czasu na podsumowania nie miałam. Jak dobrze, że jest ten blog i mogę sobie z taką łatwością powrócić do tego co było.


Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Ja również przed momentem wypełniałam swój Kalendarz Kobiety. My mamy ferie pod koniec stycznia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pod koniec roku brakowało systematyczności w robieniu zapisków w kalendarzu.Pewnie też nie możesz się już doczekać ferii. My w tym roku mamy jako pierwsi.
      Niestety to co dobre szybko się kończy i pewnie z feriami też tak będzie.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  2. Ale wspaniały stół ;)i jak przytulnie ;) Sylwester udany wiec znowu masz kolejne piękne wspomnienia, wszystkiego naj naj w Nowym Roku :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie , piękne zdjęcia , stół pięknie zastawiony. Chciałbym się dowiedzieć co to za ciasto ? I czy można przepis .Pozdrawiam Dorota z Gliwic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko to ciasto z mojego dzieciństwa. Podam przepis wkrótce:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Oby cały rok przepełniony był u was takimi uśmiechami, gośćmi i takim optymizmem jak teraz !!!

    OdpowiedzUsuń