środa, 3 grudnia 2014

Świąteczne talerze



O świątecznych talerzach marzyłam już od dawna. Mam taki zestaw, który bardzo mi się podoba, ale póki co cieszę się wyciętą z gazetki stylizacją z nim w roli głównej. Latem na Westwing pojawiły się akcja z porcelaną w stylu Country. Kiedy zobaczyłam te talerze, od razu pomyślałam, że byłyby idealne na święta. Te kolory biały, czerwony, zielony idealnie wpisują się w świąteczną kolorystykę. Pomyślałam, że do świąt jeszcze daleko, bałam się, że nie prędko znów moga się takie pojawiać. Dziś wyjęłam je z pudełka, aby cieszyły oczy.
Są dość ciężkie, ale bardzo pojemne. Będą idealne na świąteczne zupy.



Osobno można było kupić płytkie obiadowe i deserowe, ale na razie zakupiłam tylko głębokie. Do tej pory jedliśmy zupy w miseczkach;) Do nich idealnie pasowały czerwone obiadowe, które już miałam w domu.


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe komentarze, ciepłe maile i liczne odwiedziny.
Iza

15 komentarzy:

  1. Piękne talerze, super pasują do Twojego stylu. Już sobie wyobrażam Twój świąteczny stół.Pozdrawiam cieplutko w ten pochmurny i zimny, już prawie zimowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację będą piękną ozdobą świątecznego stołu. Kolorystyka idealna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne. Takie świąteczno świąteczne, że bardziej już nie można, urokliwe, dumne ze swego piekna i idealne na ten czas:) Smacznego barszczyku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne talerze
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki świąteczny klimat wszędzie gdzie się tylko da. Talerze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nawet talerze masz idealnie dopasowane na te wyjątkowe święta.... Bardzo,bardzo ładne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy w końcu dorobię się własnej kuchni, to na wszystkie okazje będę miała nakrycia! A co! :) Talerze masz śliczne i oko cieszą pewnie bardzo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne , bardziej świąteczne być nie mogły:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mogę na razie pochwalić się świąteczną zastawa taką wyciąganą z szafki tylko na okoliczność wyłącznie Świat ale obiecuję sobie, że taka będę kiedyś miała, Twoje talerze są piękne i świetnie pasują do czerwonych ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Izuś u Ciebie jest już tak pięknie świątecznie. Ślicznie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Talerze piękne, jak Ty to robisz że jak zawsze zaglądam do Ciebie to bije taka ciepła atmosfera aż miło posiedzieć i poczytać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym zobaczyła te talerze to nigdy nie wymyśliłabym, że tak wspaniale wkomponują się w aranżację świąteczna. Podziwiam Cię za wyczucie stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wzór na talerzach
    Ania Rosiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tutaj, a talerze cudowne :)

    OdpowiedzUsuń