środa, 13 lutego 2019

Niespodzianka





Dni lecą,  a ja całkowicie zapomniałam o blogu,  w ostatnim czasie.  Mamy ferie,  i codziennie jakieś atrakcje,  a tu czas leci nieubłagalnie.
Wpadłam na chwilkę,  żeby ogłosić rozwiązanie zabawy urodzinowej.
Moje Kochane jak zwykle chciałabym obdarować wszystkich,  ale wiadomo...
Dlatego miło mi ogłosić,  że flowerbox trafi do Be Happy - Patrycjo gratuluję!

Kto jeszcze ma ferie? My mamy i ogromnie się z tego cieszę!
Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję jeszcze raz:) bardzo się cieszę z niespodzianek;) uściski
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. :) gratulacje dla Patrycji... my już zapomnieliśmy, że były ferie... Mieliśmy je w połowie stycznia ;)
    Pozdrawiam i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę ciekawych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie miałam ostatni raz z 6 lat temu :) Dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń