środa, 25 kwietnia 2018

Tacy jesteśmy

Dziś chciałam Wam polecić dwa filmy.
Telewizji nie oglądam prawie w ogóle, ale ostatnio obejrzałam jeden odcinek serialu Tacy jesteśmy i przepadłam.
Kiedyś pisałam, że może jestem nudna, ale marzy mi się film taki, w którym będą pokazane jakieś wartości rodzinne, zwyczajne, niezwyczajne życie, tradycje rodzinne, bez intryg, mnóstwa zdrad i przemocy. Są fajni bohaterowie, mądre rozmowy i relacje.





A wczoraj obejrzałam film "Małe kobietki", Fajne dwa cytaty w nim usłyszałam:
"Nigdy nie jest idealnie, ale bywa w sam raz"
"Małżeństwo wymaga niezmierzonej cierpliwości, w równym stopniu, co miłości"
Piękne sceny, bajeczne wnętrza i cztery siostry jako główne bohaterki.
Film oglądałam od połowy bo włączyłam go przypadkiem, jednak z pewnością do niego wrócę.




Jeśli znacie jakieś fajne filmy lub seriale w tym stylu to chętnie obejrzę.
Kwietniowe pozdrowienia Wam przesyłam :)

7 komentarzy:

  1. Nasz syn był jakiś czas temu w kinie na Cudownym chłopcu, potem obejrzeliśmy go jeszcze rodzinnie i jestem przekonana, że spodoba on się Tobie i twoim chłopakom, a potem znajdziecie dodatkowy temat do rozmów. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam nową wersję Ani z Zielonego Wzgórza - "Anne with an E" - pokazanie adopcji dziecka z jego perspektywy. W starszej wersji to było takie wyidealizowane wszystko, tutaj już bardziej realnie, ale wciąż z tą wrażliwością Ani, jej wyobraźnią, z budowaniem rodziny... Piękne - wzruszałam się w zasadzie przy każdym odcinku. Mądry serial, pokazujący relacje w rodzinie - nawet tej dopiero tworzącej się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Izuś, bardzo spodobał mi się plakat filmu „ Małe kobietki". Ach, jakie cudne sukienki kiedyś noszono, prawda? Muszę ten film obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wciągnęłam się bardzo w serial Outlander. Ze względu na moją miłość do angielskiego no i przepadłam.
    Teraz sama nie wiem czy mój nr 1 hero to jest nadal Mr Darcy czy jednak Jamie Freaser. Serial polecam, ale jest w nim niestety sporo przemocy bo to serial historyczny:-(
    Pozdrawiam serdecznie całą Waszą czwórkę:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe kobietki to tylko te: http://www.filmweb.pl/film/Ma%C5%82e+kobietki-1994-7626

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Iza, dzięki za super serial i film. Na jakim kanale oglądasz serial? Napisz proszę do mnie sms. Mam kilka wiadomości z którymi chcę się z Tobą podzielić. Zmieniając telefon zagubiłam kontakty. Ewa z Dąbrowy Górniczej

    OdpowiedzUsuń