piątek, 15 września 2017

Wyjątkowy prezent

No i nadszedł wyczekiwany piątek. Dzisiejszy dzień był bardzo przyjemny, z powodu spotkań, jakie czekały mnie w pracy.
Po powrocie do domu byłam tak zajęta, że nawet nie miałam czasu pomyśleć o zdjęciach.
Już miałam nie robić dziś wpisu, ale pomyślałam, że pokażę  Wam pomysł na śliczny obrazek z tekstyliów.
Obrazek dostałam w wakacje od pewnej kochanej osóbki na moje urodziny.

W rzeczywistości  wygląda on jeszcze pięknie. Cudownie mieni się brokat, jako gwiazdy  na niebie.
Obrazek jest uszyty, w całości, z różnego rodzaju tkanin.                                                                                                                                                                                                                    

Zawsze zachwycały mnie tkaninowe obrazki, zwłaszcza Ewy Kozyry- Pawlak.
Bardzo lubię takie z serca prezenty zrobione samodzielnie.

Dziś bardzo skromnie zdjęciowo, ale już oczy mi się same zamykają.
Dobrej nocy Wam życzę i pięknego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Przepiękny. Ja z przyjaciółką robimy sobie takie prezenty własnoręczne. Jak miałam we wrześniu urodziny to zrobiła mi takie serduszko z nitek i jeszcze dała mi wejściówkę na lot w tunelu aerodynamicznym w wielkopolsce. Te serduszko byo na takiej desce i te nitki o gwoździe były pozaczepiane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł! Można przejrzeć szafy w poszukiwaniu starych, niepotrzebnych rzeczy i wykorzystać różne materiały. Przy okazji zrobi się też trochę porządku ;) Super byłoby wykorzystać jakąś starą fotokoszulkę i zrobić taki wyszywany obrazek z wizerunkiem obdarowywanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty stworzone własnoręcznie są wyjątkowe. Zawsze wiążą się z nimi szczególne wspomnienia i emocje. Wspaniale, że będziesz mieć taką piękną pamiątkę, na pewno będzie Ci przypominać o osobie, od której ją dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent.Właśnie takich prezentów w tym momencie brakuje, bo większość daje gotowe kupione w sklepach. A jakby ktoś dał prezent ręcznie zrobiony to byłoby zupełnie inaczej bo w taki podarunek każdy wkłada cząstkę siebie.

    OdpowiedzUsuń