środa, 26 kwietnia 2017

Baśnie Andersena

Baśnie to jedna z książek, które stały na naszej bardzo skromnej półeczce z książkami w domu rodzinnym. To właśnie tę książkę najczęściej czytał nam tata, kiedy z siostrami byłyśmy małe. Z baśni korzystało wiele dzieci w naszej rodzinie. Od dawna planowałam zakup Baśni Andersena do naszej domowej biblioteczki. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam to wydanie baśni, zachwyciłam się.
Zachwyca już sama okładka, na której znajduje się ilustracja z baśni Królowa Śniegu.
Autorką ilustracji jest Regina Land, której ilustracjami od dawna zachwycam się na instagramie.


Książka zawiera 31 przepięknych baśni. Wiele z nich nigdy wcześniej nie czytałam. Jak dziecko cieszyłam się, gdy przyszła książka.













"Baśnie Andersena" tutaj
Ilustracje: Regina Land
Wydawnictwo: DRAGON



Jeśli będziecie zamawiać książkę, to zwróćcie uwagę na okładkę. Jak już zamówiłam książkę, dowiedziałam się, że są dwa wydania. Tańsze jest okrojone z ilustracji i ma zwykłą okładkę.
Swoje wydanie z okazji Dnia Książki w bardzo dobrej cenie zamówiłam w księgarni aros.

Pozdrawiam Was serdecznie
Iza

3 komentarze:

  1. Piękne ilustracje!
    Perełka jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ilustracje!
    Jak kupuję książki dla dzieci, to decyduje nie tylko treść ale i ilustracje właśnie, szukam te najpiękniejsze, te które czymś się wyróżniają, bo mam na uwadze, że kiedyś kiedy będą dorośli to urywki wspomnień pięknych ilustracji będą z nimi do końca życia. Ja na przykład w pamięci mam ilustracje Jana Szancera.... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O... Jakie piękne wydanie. Baśnie Braci Grimm mamy, a Andersena nam brakuje.

    OdpowiedzUsuń