czwartek, 15 grudnia 2016

Nasza zimowo- świąteczna biblioteczka

Na blogu jest kilka takich wpisów, do których powracacie. Jeden z nich, to zadania do kalendarza adwentowego, a drugi o książkach świąteczno- zimowych.
Nasza kolekcja trochę się powiększyła od tamtego czasu.


Tematyka świąteczna to moja "najulubieńsza". Lubię z listopadzie zebrać je w jedno miejsce i przeglądać je z chłopcami. Mamy kilka takich , które czy ta się każdego dnia przez cały adwent.
Przez kilka laty czytaliśmy "Tajemnicę Bożego Narodzenia". A po raz pierwszy zaczęliśmy, jak Dominik miał ponad rok.




Jest taka strona Bajkopisarze.pl, na której można zamówić przepiękne, personalizowane bajki, na różne okazje. Kilka lat temu, wzięliśmy udział w konkursie, na choinkę i udało nam się wygrać książeczkę "Dobre postanowienia," z personalizowaną okładką dla Dominisia')





O Szarym domku wspominałam tutaj.


"8+2 i pierwsze święta", to książka, którą zamówiłam w listopadzie, zaraz po tym jak zaczęłam poszukiwania nowych pozycji do naszej świątecznej biblioteczki.
Książka zabawna, fantastyczna. Jedyne co to spodziewałam się, że będzie więcej o samych świętach. Wszyscy byliśmy ciekawi jakie prezenty sobie wszyscy zrobili. Babcia jest naszą ulubioną bohaterką, a rozdział o telefonie rozbawił nas do łez.


"Zaczarowana Wigilia", książka z audiobookiem



Aktualnie czytamy "Święta dzieci z dachów" i bardzo nas zaciekawiła ta książka. Jak tylko przeczytamy, dodam recenzję :)

































Jutro postaram się dodać tytuły i linki do książek.
Nie sądziłam, ze tyle czasu zajmie mi zrobienie tego wpisu.
Dziś był ciężki dzień, dlatego dokończę jutro ;)
Ciepło Was pozdrawiam!
Iza

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej biblioteczki. Super książki. 2 z nich już zapisałam do listy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja, nastrajająca świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję za ten wpis, nie mamy aż tak pokaznej biblioteczki świątecznej, ale niektóre pozycję tak, a z tych pokazanych wybrałem napewno już 3 pozycję, pozdrawiam miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki cudowne! Nasza świąteczna biblioteczka jest mniejsza. Muszę dokupić kilka tytułów polecanych przez Ciebie :) Miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dom pełen książek - piękny dom :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ciekawych tytułów! I te ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na te wszystkie książki... chciałbym pracowac w ksiegarni... ;) cudne..
    Ps. Dominik i ta choineczka ktora tworzy na zdjęciu- mnie rozczulila.. taki tam malutki jeszcze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ macie dużo książek świątecznych :) dziękuje za ten wpis i zapisuje już do swojego zeszyciku kolejne propozycje książkowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń