środa, 14 grudnia 2016

Nasza angielska świąteczna biblioteczka cz.2



Nie sądziłam, że będzie część druga, ale będąc nie dawno w Częstochowie odwiedziłam Tk maxx, a tam kolejny zestaw świątecznych książek po angielsku, w jeszcze bardziej atrakcyjnej cenie.
Zachwyciły mnie swoimi brokatowymi okładkami i treścią. Przepiękna jest.
O misiu Oliverze przeczytaliśmy w drodze powrotnej do domu i bardzo nam się podobała.





 Mnie zachwyciła również książeczka o myszkach. Póki co przeczytałam ją sama ;)

 





 


Chciałabym rozumieć o czym są te książki, ale niestety często muszę posiłkować się słownikiem.
Mam nadzieję , że wkrótce będziemy czytać je płynnie, wszystko rozumiejąc ;)
Pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

  1. Śliczne te książeczki :) pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pozycje. My dzisiaj odebraliśmy z księgarni Tupcio Chrupcio i święta. Nie jest to książka po angielsku, ale opowiadanie bardzo mi się podoba. Książka jest o tym, jak Tupcio czekał na Świętego Mikołaja i pomógł zmarzniętemu ptaszkowi, mimo, że wcześniej nie udzielił mu potrzebnej pomocy.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń