poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Metamorfoza pokoi chłopców



Kiedy patrzę na to pierwsze zdjęcie, nie mogę uwierzyć, że to pokój naszego młodszego syna. Z malowaniem zwlekaliśmy już od jesieni, ale ciągle było coś innego do zrobienia. Zdecydowanie ciąża i syndrom wicia gniazda zmotywowały nas do działania.
Niko wybrał sobie do pokoju kolor szary, choć ja za nim nie przepadam. U kogoś mi się podoba, ale sama bardzo go nie chciałam w naszym domowym zakątku.
Kiedy pomalowaliśmy pokój zaczął on wyglądać zupełnie inaczej.
Niko bardzo chciał, aby urządzić go po swojemu, więc nie miałam zbyt wiele do powiedzenia.
Z pokoju zniknęło łóżko, które już wymagało wymiany i komoda LEGO.
Zdecydowanie zrobiło się przestronniej. Zamiast łóżka jest rozkładana kanapa, dzięki czemu jest gdzie usiąść, gdy przyjdą koledzy.
Kiedy robiliśmy wiosenną metamorfozę klatki schodowej i wybierałam piękne obrazy Poster Store, obiecałam chłopcom, że następnym razem oni będą mogli wybrać dla siebie.



Chłopcom najbardziej podobały się plakaty ze zwierzętami.





Kolor w pokoju Dominika miał być inny, jednak po pomalowaniu pokoju Niko tak mu się spodobał, że wybrał ten sam. Ponieważ pokój jest dużo większy, ,plakaty również wybrał większe.
Już ma plan, żeby zapełnić nimi resztę ściany :)





U Dominika łóżko również zastąpiła kanapa, tyle, że duży narożnik, który jest bardzo wygodny do siedzenia i wspólnego oglądania.






W pokoju brakuje jeszcze biurka, gdyż stare bardzo się zniszczyło i wymaga wymiany.


Chłopcy są bardzo zadowoleni ze swoich pokoi i mają teraz zdecydowanie więcej miejsca, do goszczenia kolegów. Gości u nas nie brakuje, bo wciąż ktoś nas odwiedza na nocowanie, więc miejsce jest potrzebne.

Lubię gdy ściany są zapełnione, a plakaty stanowią piękną dekorację i zapełnienie pustej przestrzeni.

Do kącika naszego najmłodszego synka również wybrałam plakat. Do niego jednak zdecydowałam się na drewniany wieszak,  który pięknie się komponuje z dodatkami.



Dzięki współpracy z Poster Store mam dla Was 30% rabatu na zakupy w sklepie, przez najbliższy miesiąc.
Wystarczy, że wpiszecie hasło domowyzakatek2020

Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania wkrótce!

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna przemiana. Nowocześnie, świeżo, idealnie dla chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te dzieciaki rosną. Nie tak dawno oglądaliśmy rysunku chłopców powieszone na ścianach, a tu już takie,,dorosłe,, pokoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoje prezentują się świetnie, a plakaty rewelacyjne, bardzo stylowe a jednocześnie pasujące do chłopięcych wnętrz:) I widzę bardzo fajny sposób na zaprezentowanie figurek Lego - czy takie gablotki otwierane można gdzieś zamówić czy stacjonarnie kupowałaś? Pozdrawiam bardzo serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rety...pokoje już takie młodzieżowe :)
    No i uroczy kącik dla Maluszka :)
    Pozdrawiam Iza ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam wow...to już pokój nastolatka:) a jeszcze niedawno chłopaki byli tacy mali:) piękne metamorfozy:) buziaki
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej. Pięknie to Chłopcy wymyślili. W zasadzie to już nie pokoje Chłopców tylko młodych mężczyzn. A plakaty z lwem rewelacyjne. Tygrys ma akurat fazę na te zwierzęta. Muszę pomyśleć czy nie wkomponować takiego lwa do jego pokoju. Póki co mam wolną rękę, choć kolor wypomina mi do dziś. Jest niebieski, powinien być pomarańczowy :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę pokazać moim chłopakom, przed nami urządzanie ich pokoju na strychu, a widzę, że klimaty lubią podobne ;) Pięknie to wygląda!
    A kącik dla maluszka mnie wzruszył <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przemyślane. Mnie czeka to samo, a wymagania mają chłopaki wysokie. Obrazy z ludzikami Lego wyglądają superowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Jaka zmiana!!! Ale ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ dorośle jest teraz u chłopaków! :D
    A to zdjęcie Niko z książką, na którym wygląda, jakby to jego oczy łypały z okładki... Bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te pokoje.
    Ja również przymierzam się zmiany w pokojach moich chłopców. Zastanawiam się nad łóżkami.
    Czy sofy służą również chłopcom do spania?

    OdpowiedzUsuń