wtorek, 22 stycznia 2019

Książki z wątkiem florystycznym

Ostatnio na Instagramie Agnieszka pokazała okładkę książki "Cuda Cudeńka." Tak mi się spodobała, że od razu sięgnęłam po recenzję w internecie i przy dzisiejszej technice i możliwościach zakupu książek w formie pdf, miałam ją na telefonie. Nie zwlekając zaczęłam ją czytać i zachwyciła mnie ogromnie.
Książka zawiera wątek florystyczny, co jest bliskie memu sercu, zwłaszcza w ostatnim czasie.
Poleciłam ją dziewczynom na kursie, a przy okazji kilka innych książek w mojej biblioteczce.





Pierwsza to "Sekretny język kwiatów", którą przeczytałam już kilka lat temu i nawet słuchałam audiobooka czytanego przez Katarzynę Zielińską, który bardzo mi się podobał.
Książka jest poruszająca, a zanim ją przeczytałam, zachwyciła mnie okładka.


Dwie pozostałe książki polecam, choć i całkiem nie przeczytałam. Ubolewam z powodu braku czasu, ale liczę, że wkrótce uda mi się je dokończyć.









Jest jeszcze jedna taka książka, która przychodzi mi do głowy, a którą przeczytałam jednym tchem.
"Ogród Leotty", to książka mojej ulubionej autorki - Francine Rivers. Piękna, mądra książka i o kwiatach też jest.
A Wy znacie jakieś fajne książki z wątkiem florystycznym?

Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie!
Iza


8 komentarzy:

  1. Również lubię książki z tym wątkiem. Kocham ogrody, naturę, bardzo jestem z nią związana.:) Pierwsza okładka i mnie się bardzo podoba. :) Chętnie poczytam te książki. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i czytałam "wszystkie kwiaty Alice Hart" cuda i cudeńka sa na liscie do przeczytania z takich klimatów polecam "Vintage. Sklep rzeczy zapomnianych "- Susan Gloss ostatnio skonczyłam 3 trylogię zwilczona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ogród Zuzanny" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się widząc ten post, bo sama też chętnie sięgam po książki, które mają ogród albo róże w tytule 😉 I od kilku tygodni nosiłam się z zamiarem, by o tym moim "bziku" napisać, ale mnie ubiegłaś 😊 Twoich pozycji nie znam, może po którąś sięgnę , są pięknie wydane.
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za polecenie książek, już sobie zamówiłam Ogród Leoty :) a ja Ci polecam Botanika Duszy i Elizabeth i jej Ogród :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wśród takich "kobiecych" które przyjemnie się czyta jest jeszcze "Droga do Różan" i "Wiosna w Różanach" Bogny Ziembickiej, pożyczyłam komuś i nie wróciły do mnie ;) ...poza tym "Szeptucha" K.B.Miszczuk.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze "Powój" LaVyrle Spencer...CUDOWNA historia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam "Marianna i róże"!

    OdpowiedzUsuń