środa, 12 grudnia 2018

Świętowanie w domowym zakątku

Dziś na blogu chyba z setka zdjęć. Zamieściłam je bo będą mi dziś potrzebne.
Są to zdjęcia z naszego czasu adwentowego i około świątecznego, od początku istnienia bloga, czyli od 2011 roku.
W tym roku po raz 8 będziemy świętować  Boże Narodzenie w Domowym zakątku.
Wiele z Was jest ze mną tu niemalże od początku.
Już dotarło do mnie trzy kartki świąteczne od Was- moich kochanych czytelniczek.
Dziękuję Wam serdecznie!









Wspomnienia z zeszłych lat







































































































Pozdrawiam Was cieplutko!

10 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam ogrzewać serducho w kolorowym Domowym Zakątku☺
    Dziś buszuję u Ciebie w poszukiwaniu inspiracji - gry dla dziadkow, w którą jednak mogliby pograć z wnukami 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dekoracje są bajeczne. Kalendarz Adwentowy domek skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza Ty i ten Twój domowy zakątek z którego czuć mnóstwo miłości i rodzinnego ciepła. Jestes taka czarodziejka domowego ogniska, ktora z codziennosci potrafi wyczarowac cos niezwykłego:) Uwielbiam oglądać Twoje kolorowe, pozytywne zdjęcia. Tyle lat już Cię obserwuje, tyle lat inspirujesz..ciesze się, że trafiłam do domowego zakątka i wirtualnie-listowo Cię poznałam:*
    Ściskam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Izo, cudowne wspomnienia, piękne zdjęcia, jak zawsze ciepło bije z Domowego Zakątka, Twoje zdjęcia mają w sobie cudowną magię pięknej codzienności, złapanej w kolorowy kadr...zaglądam do Was od kilku lat i uwielbiam Domowy Zakątek i te "domowe" zdjęcia. Pozdrawiam Cię serdecznie, Ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Kochana, Ach tak pięknie , tak kolorowo, buzia sama się usmiecha :).
    Jesteś niesamowita <3 Ten blog i te zdjęcia to magia kolorów, radości, i tryskającej dobroci.
    pozdrawiam Cię Izuniu bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for finally writing about >"Świetowanie w domowym zakątku" <Liked it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ta miseczka jest przepiękna!
    Te domowe kadry sprzed lat... wzruszyłam się...
    Mikołajowe ciasto najlepsze - dekoracja totalnie wygrywa! Mam ochotę zrobić taki swoim dzieciom - pewnie byłyby zachwycone :D
    Personalizowane świąteczne kartki wyszły przekapitalnie... Muszę zrobić podobne - może w przyszłym roku się uda?
    Ogólnie pięknie u Ciebie - tak świątecznie i ciepło... Dużo u Ciebie czerwieni - kolor miłości, którą się czuje, patrząc na te zdjęcia... :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Izo, od dawna podglądam Pani blog i jestem nim zafascynowana! Ma Pani piękny,kolorowy, przytulny i pełen ciepła domek, a co najważniejsze wspaniałą rodzinę, która zbudowała Pani na chrześcijańskich wartościach- co jest mi bardzo bliskie. Życzę prawdziwie radosnych i rodzinnych Świąt! Ps. Pani fotografie bardzo mnie inspirują- w tym roku postanowiłam zrobić ramkę na przepis na ciasteczka adwentowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Izo, od dawna podglądam Pani blog i jestem nim zafascynowana! Ma Pani piękny,kolorowy, przytulny i pełen ciepła domek, a co najważniejsze wspaniałą rodzinę, która zbudowała Pani na chrześcijańskich wartościach- co jest mi bardzo bliskie. Życzę prawdziwie radosnych i rodzinnych Świąt! Ps. Pani fotografie bardzo mnie inspirują- w tym roku postanowiłam zrobić ramkę na przepis na ciasteczka adwentowe.

    OdpowiedzUsuń