sobota, 15 września 2018

Sierpniowe spotkanie u Basi

Zapraszam Was po raz drugi do domu i ogrodu Basi.
Pod koniec wakacji mieliśmy okazje gościć u niej w większym gronie, gdyż to właśnie u Basi odbyło się nasze comiesięczne spotkanie dla kobiet.



Basia zaszalała zarówno z przepięknymi dekoracjami, jak i pomysłowym, ogrodowym poczęstunkiem.
Takim tiramisu podanym w doniczkach nas poczęstowała gospodyni.
 Nie dość, że deser był przepyszny, to jeszcze przepiękny.








U Basi zachwyca każdy skrawek domu i ogrodu, który zwiedzałyśmy z wielką przyjemnością.


































Na naszym spotkaniu robiłyśmy świece. Patrycja przyniosła starte, białe świece a ja parafinę żelową i zrobiliśmy dwa rodzaje świec.











Lubię te nasze spotkania. Dają mi dużo radości. Już nie mogę się doczekać kolejnego, które mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zorganizować.

Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego wieczoru i pięknej niedzieli.

6 komentarzy:

  1. I jak? Zaraziła Cię Basia pasją ogrodową?☺ Fajnie, że piszesz o Waszych spotkaniach, to mnie mobilizuje, by skrzyknąć moje Dziewczyny, bo dawno nic razem nie robilysmy. Dobrej niedzieli☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie... Znakomity pomysł z podaniem tiramisu w doniczkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak takie spotkania dają dużo radości i energii.Fajnie mieć takie osoby, które podzielają nasze pasje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalnie wyszły te świece!
    A pomysł na tiramisu... Obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę twórczo spędzonego czasu. Jestem przekonana, że te spotkania są bardzo inspirujące dla Was Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kompozycje kwiatowe, szczególnie ta na pierwszym zdjęciu przypadła mi do gustu. Uprzyjemnią spotkania w ogrodzie i stworzą przyjemną, wiosenną atmosferę we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń