niedziela, 17 czerwca 2018

W sukience na skuterze

Mój Mąż znalazł piękną łąkę makową, tuż przy rozbudowywanej drodze. Kiedyś zrobił nam piękną sesję zdjęciową, mnie Dominisiowi i Nikusiowi w brzuszku. Tydzień temu zrobiliśmy sobie kolejną sesję. Tym razem na większości zdjęć ja, sukienka Leandra Dalia od Marie Zélie i mój nowy pojazd, którym jestem zachwycona -Junak Vintage.



Być może na modelkę się nie nadaję, ale piękne zdjęcia uwielbiam, dlatego z przyjemnością prezentuję Wam poniższe fotki.





















A na koniec trzy moje ulubione zdjęcia z Kochanym Mężem :)






 Wczoraj wybraliśmy się na przejażdżkę z dzieciakami. Przyznam, że gdy pierwszy raz siadłam na skuter, to nie miałam pojęcia o jego obsłudze. Wtedy zaczęłam się zastanawiać jak ja na tym będę jeździć. No a teraz śmigamy sobie i sprawia nam to wielką frajdę.
Nawet nie sądziłam, że jazda skuterem może być taka przyjemna.
Kochani pozdrawiam Was i życzę pięknej niedzieli!

20 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja, piękni Wy.:) Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze. Rzadko widuje się takie pola maków, u nas tyle chemii, że ani maków ani chabrów nie było widać w okolicy. Śliczny skuter. Pięknej niedzieli.:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponad 160 dni? Gratulacje:) Piękne zdjęcia, Ty jak zawsze wygladasz bardzo dziewczęco i promiennie:) a ostatnie zdjęcia są przeurocza bije od Was miłość do siebie to widać:) Skuter jest super! Taki stylowy :) Pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, cudne maki i skuter 😊 i ostatnia fotka z Mężem bardzo romantyczna :-* Pozdrawiam Monika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja :) Aż miło na Was popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia. Subtelne i kobiece.
    A ostatnie Wasze zdjęcia to po prostu bajka! Wyglądacie świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuś Ty naprawdę na tym jeździsz?! jesteś niesamowita! - taka... przebojowa! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze ostatnie zdjęcie :) Bardzo lubię takie makowe łączki, a ta jest wyjątkowo rozległa i dorodna. Piękna kobieta na pięknej maszynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, że podzieliłaś się z nami tak pięknymi zdjęciami. Jesteś super modelką, zero sztuczności i Twój piękny uśmiech. ☺ Śmigaj bezpiecznie na tej super maszynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostanie jakie romantyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia fotka śliczna. Łąka makowa jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, ostatnie zdjęcie jest przecudne! Wspaniałe! <3

    A skuter... No masz! Boski! :D Heh, zazdroszczę trochę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia... :) czy zdradzisz jak robisz tę swoja fryzurkę? Poza sukienką bardzo mnie ona urzekła :) a niestety nie wiem jak sobie taką sama zrobić... :(

    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. Modelka piękna, zdjęcia także🙂 uwielbiam Pani blog,jest przepełniony ciepłem domowego ogniska, miłością, radością z życia codziennego, radością z pracy, miłością do dzieci, do rodziny, wiarą, za wszystkie wpisy dziękuję, bo czytam je z przyjemnością😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  14. Modelka piękna, zdjęcia także🙂 uwielbiam Pani blog,jest przepełniony ciepłem domowego ogniska, miłością, radością z życia codziennego, radością z pracy, miłością do dzieci, do rodziny, wiarą, za wszystkie wpisy dziękuję, bo czytam je z przyjemnością😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny widok, a Twoj usmiech jest pelen uroku. Makowe pola to miejsce do ktorego chce sie wracac gdy tylko jest taka mozliwosc.
    pozdrawiam
    www.remonty.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko!
    Widziałam urywek sesji na instagramie. Całość przepiękna,urodzona modelka.
    Pozdrawiam serdecznie.Ala.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zdjęcia, skuter cudny, a 3 ostatnie zdjęcia faktycznie najpiękniejsze.Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Marzena

    OdpowiedzUsuń
  18. Iza, przepiękne zdjęcia:) zainspirowałaś mnie, żeby zrobić sobie z mężem taką sesję na 10 rocznicę ślubu w sierpniu:)a skuter, rewelacja! czy trzeba dużo czasu, żeby nauczyć się jeździć?buziaki z Łodzi!

    OdpowiedzUsuń
  19. O skuter! No i Marie Zelie. Pięknie, pięknie! Zastanawiam się czy trudno było nauczyć się jeździć takim skuterkiem?

    OdpowiedzUsuń