wtorek, 9 stycznia 2018

Jasełka, Orszak Trzech Króli, Kolędowanie i odwiedziny

Tak właśnie jak w tytule wyglądał nasz weekend.
W sobotę rano wybraliśmy się na Orszak Trzech Króli. Tym razem postanowiliśmy pojechać do Częstochowy. Wspaniale było kolędować z tą rzeszą ludzi z katedry do szopki jasnogórskiej.
Chłopcy bardzo zadowoleni z uczestniczenia w orszaku. Pięknie było!
Prosto z Częstochowy pojechaliśmy z wizytą do mojej kuzynki Julii. Dzieciaki zbudowały namiot i bardzo fajnie się bawiły. To bało bardzo miłe spotkanie.
W niedzielę klasa Niko, wraz z klasą równoległą wystawiali w kościele jasełka.
Poniżej zdjęcia z jasełek wystawianych w szkole, a dalej kilka kadrów z niedzielnych jasełek i odwiedzin.








Po szkolnych jasełkach, dzieci w klasach miały spotkanie opłatkowe. Najpiękniejszy widok, to właśnie ten, gdy dzieci dzielą się opłatkiem i składają sobie życzenia.




































Piękny czas za nami.
Ciepłe pozdrowienia Wam przesyłam i życzę pięknego wtorku :)

9 komentarzy:

  1. Macie juz takie duze dzieci...:)
    Nie myslicie o trzecim skarbie? :)
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kadry z cudownych dni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Cudne te jasełkowe aniołki z lampeczkami w dłoniach - odgapię może - kiedyś. Ale jedna rzecz mnie zaskoczyła - zdjęcie z klasowego spotkania - talerze dzieci załadowane po brzegi. Czy one dostały "przydział" , czy to niestety, na zapas nałożę , bo potem zabraknie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny weekend za wami. Wam nuda nie grozi 😁 tylko brać przykład na aktywne i ciekawe spędzanie wolnego czasu. Jasełka piękne, a najbardziej spodobało mi się 4 zdjęcie na którym jest prawdziwy anielski chór. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że spędziliście fajny, aktywny, ciekawy weekend :D
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, rodzinny i Boży weekend za Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kadry :) Uwielbiam podglądać jak spędziliście wspólnie czas. Zawsze jest to dla mnie bardzo inspirujące. Pozdrawiam Waszą czwórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej jak to zleciało, to ja Ci dziękuję Iza za to że jesteś, a jesteś dla mnie niedościgłym wzorem Pozdrawiam -czytelniczka z Ciechanowa:)

    OdpowiedzUsuń