niedziela, 23 lipca 2017

Wakacje na Mazurach

Polska to piękny kraj. Zachwycam się nią przy okazji każdej naszej mniejszej czy większej wyprawy. Wiele miejsc jeszcze przez nas nie odkrytych, ale coraz więcej udaje nam się zwiedzić. W tym roku po raz pierwszy  jesteśmy na Mazurach.
Ten wyjazd dla naszej trójki był  całkowicie spontaniczny. Tylko Dominik miał go od dawna zaplanowanego, gdyż zapisaliśmy go na Wakacje z Bogiem, które w tym roku odbywają się w Gołdapi.
Korzystając z okazji, jaka nam się nadarzyła, postanowiliśmy również na kilka dni wybrać się w to miejsce.
Dziś pogoda dopisała i udało nam się popływać łódką po jeziorze, a Niko nawet kąpał się w jeziorze. Woda była bardzo przyjemna. Mieszkamy w miejscu oddalonym o 2 km od miejsca zamieszkania Dominika, ale dziś udało nam się spotkać na plaży i spędzić trochę czasu razem.




 Śmialiśmy się dzisiaj, że spędzamy wakacje z jedynakiem, który ma rodziców na wyłączność.
























Bardzo przyjemnie spędziliśmy dzisiejszy dzień. Przez najbliższe dwa dni planujemy zwiedzanie, tylko nie wiemy na co zdecydować się najpierw.
Może coś polecicie?
Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawa. Warto było się wybrać na Mazury. Mnie jeszcze nie dane było tam się wybrać. Pozdrawiam wakacyjnie 👣👓🌈

    OdpowiedzUsuń
  2. Mosty w Stańczykach, bunkry Gierłoż, Mamerki, Swiętą Lipkę.....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z checia moge cos polecic. wysłałam maila do Ciebie:)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki! Wyobrazam sobie ile macie wspólnych, pamiątkowych zdjec-musi być tego mnóstwo:) my w zeszłym roku odwiedzilismy Mazury:) udanych wakacji i zwiedzania:) uściski
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że dziś uda mi się dodać komentarz, bo ostatnio jakoś mam z tym kłopoty. Z przyjemnością - jak zawsze - obejrzałam Wasze wakacyjne zdjęcia. Przez Mazury tylko przejeżdżałam, więc ciekawa jestem jakie miejsca postanowiliście zwiedzić - czekam na ciąg dalszy relacji :) Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze na Mazurach nie byłam, a po Waszych zdjęciach widać, że są piękne. Wspaniałego wypoczynku i czekam na kolejne relacje.. :) stała czytelniczka Marzena

    OdpowiedzUsuń