piątek, 22 sierpnia 2014

Wakacyjne wspomnienia cz.2 SOPOT

Podczas naszego pobytu nad morzem, Sopot odwiedziliśmy kilka razy. Pierwsza nasza podróż z Gdyni do Spotu była Szybką Koleją Miejską. Tego typu przejazdy były dodatkową atrakcją podczas naszych wakacji.
Po spokojnym pobycie w Gdyni doznaliśmy małego szoku, gdy zobaczyliśmy te tłumy ludzi w okolicach sopockiego MOLO.

Na Molo główną atrakcją dla dzieci było karmienie mew. Robiliśmy im ścieżki, a one pięknie pozuwały do zdjęć. Niesamowite było to jak łapały kawałki bułki w locie. Śmialiśmy się z nich, że są straszne łakomcuchy :)

W Sopocie mieliśmy również okazję kilka razy poplażowa. Na plaży było dość czysto, woda cieplutka, a w piasku można było znaleźć mnóoostwo muszelek,

Zakopywanie się w piachu, było główną atrakcją Dominisia. Raz tak się zakopał, że nie mógł się wygramolić.
Do Sopotu wybraliśmy się również na rowerach. Jesteśmy zachwyceni nadmorskimi ścieżkami rowerowymi.
Dziś znów zasypałam Was zdjęciami. Dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze.
Serdecznie pozdrawiam!
Iza

1. Wspaniała wycieczka! Ja również uwielbiam nasz Bałtyk :-)
    Pozdrawiam :-)

2. Ależ mieliście wakacje, i zwiedzanie i plażowanie... I ile zdjęć to rodzinnych, mi się ostatnia karta zniszczyła i straciłam bardzo cenne zdjęcia w tym roku, lecz no cóż nic nie zrobię... U nas może to już typowy plażing jak jedziemy, może dlatego, że po raz trzeci... Zwiedzanie prawie wcale... Śliczne zdjęcia i super rodzinka z Was... Pozdrawiam...

3. Nareszcie jesteście spowrotem:) Piekne kolorowe wakacjowanie:) Ale wolę jednak czytać Twoje posty, Iza, stęskniłam się już za nimi:) Czekam z niecierpliwością na dalej:) Nie przepadam za wypoczynkiem nad naszym morzem, choć samo morze lubie bardzo. Tłumy ludzi, głośno i okrutne ceny, nie potrafie tam odpocząć:) Ale jak dzieciaki były małe morze i piasek to było to, co potrafiło je zainteresowac a nam pozwolić odetchnać, później już zawsze wybieraliśmy naszą czwórką góry:) Pozdrawiam was ciepło:)

4. Śliczne zdjęcia, tak wspaniałych, udanych wakacji można tylko pogratulować :)

5. Aż miło na Was popatrzeć:)piękne wakacyjne zdjęcia!

6. świetne wakacje mieliście a zdjęcia z naszego Bałtyku wychodzą najpiękniejsze na świecie

7. Ależ ciepło i radość bije z tych zdjęć, i miłość wzajemna :) Piękne wakacje i piękne wspomnienia. Chłopcy pewnie długo będą je wspominać :) Pozdrawiam naprawdę bardzo serdecznie :)

8. Kolejne wspaniałe zdjęcia. Bardzo się cieszę :)))). Macie piękne wspomnienia. Jesteście super rodzinką. Uwielbiam na Was patrzeć. Z tych zdjęć bije ogromna miłość, szczęście. Jesteście dla mnie wzorem. Dziękuję, że dzielisz się na blogu swoim życiem. Jesteś wspaniałą osobą. Pozdrawiam serdecznie :)))))
    Ola

9. Witaj, tak się cieszę, że wróciliście szczęśliwie, i że spędziliście tyle wspólnych, wspaniałych chwil. Czekam na następne posty. Twój blog bardzo mnie inspiruje i dopinguje do pewnych rzeczy ... Dziękuje i pozdrawiam :-)))

10. Piękne jest trójmiasto, mieszkam tu 8 lat i zdecydowanie to mój kawałek miejsca na ziemi, który kocham. Do Soporu rzadko jeździmy właśnie ze względu na te tłumy, nie przepadamy, poza sezonem to co innego. Ciesze się, że pobyt wam się udał, następny razem mogę posłużyć za przewodnika, jet tyle pięknych miejsc, może mniej znanych ale za to przeuroczych. Pozdrawiam

11. Sopotu a nie Soporu i jest a nie jet, przepraszam za literówki.

12. Byliśmy w tym roku w Sopocie......jeden dzień, ładnie ale zdecydowanie wolę spokojniejsze miejsca. Fotki super, jak zwykle:))
    Pozdrawiam serdecznie!

13. Piękne zdjęcia i szczęśliwa wesoła rodzinka. Sopot mnie przeraził ze względu na te tłumy. Wolę spokojniejsze miejsca
    Pozdrawiam cieło

14. Witaj. Bardzo miło czytało mi się dziś posta u Asi dotyczącego Waszej rodziny, a właściwie Twojego męża i chciałam podziękować, że jesteście takim dobrym drogowskazem i przykładem dla nas. Wszystko to o czym pisze Asia Ty już wcześniej nie raz powiedziałaś, a Asia pokazując niejako grupę Panów bardziej nam to uzmysłowiła. Trzymam kciuki, żeby tak było zawsze we wszystkich rodzinach. Ila z Mazowsza

15. Jakie piękne zdjęcia! Jaka piękna rodzinka! Asia miała rację, na Was nie można patrzeć bez uśmieszki :) Wszystkiego najlepszego!

16. ciesze sie, ze udały sie Wam wakacje:) A ja z utęsknieniem czekam na nowe wpisy! :)

17. świetne rodzinne zdjęcia :)

18. Sopot to piękne miasto. Zakochałam się jak pierwszy raz byłam. Rezerwował hotel poprzez stronę http://www.zarezerwuj-nocleg.com/ ponieważ preferuje hotele niż pensjonaty. Bardzo spodobało mi się morze i główna ulica. Zawsze jest gdzie wyjść, co robić w Sopocie się nie da nudzić.