niedziela, 1 września 2013

1 września

Jak wspominałam we wcześniejszych wpisach pod koniec lipca zrobiliśmy małe przemeblowanie w pokoju Dominisia. Góra od łóżka piętrowego powędrowała do pokoju Nikusia, a dół przemalowaliśmy na biało.
Dzięki temu zrobiło się więcej przestrzeni.











Regał na książki pomalowaliśmy na jaśniutki niebieski kolor.




Większość mebli przecierałam delikatnie papierem ściernym. Meble malowałam farbą Altax Biały Półmat.
Chłopcy nazwę farby znają już na pamięć.



W ostatnim tygodniu robiliśmy ostatnie przygotowania do rozpoczęcia nowego roku szkolno - przedszkolnego.
Dominiś bardzo zaangażował się w porządki w swoim pokoju. Z największą radością układał nowe przybory szkolne w swoim biurku.


Miło było patrzeć jak z ciekawością przegląda swoje książki do szkoły. Jeszcze tydzień temu martwiłam się, że wogóle nie interesuje się przygotowaniami do szkoły, ale z każdym kolejnym dniem widziałam jego coraz większe zaangażowanie.


Wczoraj kupiliśmy nowy numer Świerszczyka, w który dużo o nowym roku szkolnym. Dominik z chęcią czyta i rozwiązuje zadania.






 Jutro ważny dzień dla nas wszystkich. Dziś chłopcy również przeżywali ważne chwile podczas poświęcenia tornistrów. Nikuś zabrał do Kościoła swój przedszkolny plecaczek, do którego z radością spakował nowe przybory plastyczne.




POZDRAWIAMY WRZEŚNIOWO i wszystkim życzymy samych sukcesów i radości na NOWY ROK SZKOLNY!

22 komentarze:

  1. Izuniu, pięknego nowego roku szkolnego Wam życzę!! Przemeblowanie i dopieszczenie mebelków wyszło pięknie!!! Ile miejsca się zrobiło!!! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny pracowity dzień pełen emocji:) Ja również życzę chłopakom samych radości w szkole/przedszkolu:) A Rodzicom - pociechy ze wspaniałych synów:) Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w NOWYM ROKU SZKOLNYM!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, "Berek literek"! Uwielbiam wierszyki Agnieszki Frączek! Wspaniałe połączenie zabawy z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Izuś, ja również życzę Wam pięknego nowego roku przedszkolno-szkolnego. Trzymajcie się cieplutko! M. z Bączkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że chłopcy bardzo się już cieszą i są dumni. U nas emocji znacznie mniej. Mój Szymon pierwszy raz wyrusza do przedszkola i staram się nie okazywać mojego zdenerwowania, żeby spokojnie do tego podszedł. Ale tak naprawdę to nerwy w strzępkach mam ;)
    Pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dla pierwszoklasisty i dla przedszkolaka:)Pokoik super:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż za porządeczek :) powodzenia w szkole

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia :-) nas też czeka jutro pierwszy dzień w szkole i przedszkolu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia dla Pierwszoklasisty :):) Suuper pokoik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pokoik:) powodzenia dla pierwszoklasisty, przedszkolaka i dla mamy:) dużo sukcesów życzę:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pokój dla chłopca :) delikatny...ale chłopięcy :)
    ale Ci chłopaki powyrastali!! dopiero z plecakami to widac!!
    dobrego roku szkolno-przedszkolnego dla Ciebie i Twoich chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szkole.!
    Pokój jest prześliczny;-)
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w szkole!!!Pokój prześliczny a mnie jak wiesz wariatki na punkcie książek,najbardziej właśnie one cieszą i to,że są takie domy,gdzie dzieci czytają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego początku roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pokój Twojego synka :)))). Uwielbiam kolor na ścianach, kolorowy dywan, świetne kubeczki na kredki i dodatki. Fajnie, że pomalowałaś meble. Pokój wygląda jeszcze ładniej. Dominik ma fantastyczną kolekcję książek na regale. Super!! Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień był wyjątkowy i pozytywny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No piękny pokoj :)
    A chlopakom powodzenia i wytrwałości życzę ;)
    BuźkA !

    OdpowiedzUsuń
  18. pokój- marzenie!!! A na półce z książkami znalazłam coś bardzo mi bliskiego.I to na dodatek w w pierwszym rzędzie ;-)

    pozdrawiam słonecznie
    jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego bloga prowadzisz, więc sie przywitam i zostanę:) Pozdrowienia dla ucznia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to jest, ze te nasze pociechy tak szybko rosna!?

    OdpowiedzUsuń