piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012 i mali kibice.

"Piłka jest okrągła, a bramki są dwie"
Dwa miesiące temu Dominiś zaczął chodzić na treningi piłki nożnej dla dzieci. Dziś wspólnie oglądaliśmy rozpoczęcie Euro 2012. Nie jesteśmy zapalonymi kibicami ale obok Euro nie da się przejść obojętnie. Dzisiaj wybraliśmy się w odwiedziny do Sary kuzynki Dominisia i Nikusia. Przy okazji odwiedziliśmy babcie, dziadka i ciocie chłopaków. Było też spotkanie z kuzynami Kacperkiem i Olusiem. Odwiedziliśmy starą chatkę, która należałado cioci. W chatce odkryliśmy kolejne skarby: - gliniane naczynia, stare ozdoby choinkowe, makatki haftowane przez ciocię jej zeszyt z przepisami i najfajniejsze znalezisko ogromny kosz na bieliznę.
Podczas wizyty u Sary wybraliśmy sie na spacer w pola. Było też zrywanie czereśni z drzewa, które jedliśmy po raz pierwszy w tym roku. Były pyszne.
Julia jest w ciązy w 5 miesiącu i Sara prawdopodobnie będzie miała braciszka choć lekarz nie mówi płci tylko pokazuje na monitorze jaka jest płeć i trzeba się domyślać. Ja z Dominikiem też chodziłam do tego lekarza i do końca nie byliśmy pewni.
1 czerwca udało mi się zrobić Juli kilka zdjęć. Dziś też udało się troszkę popstrykać.
Kilka zdjęć z myślą o dzisiejszym rozpoczęciu Euro i reszta z pól oraz z podwórka.




























Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Izuniu ja nie wychodzę z podziwu twojej twórczości ...uwielbiam twojego bloga ...te kolory uczucia ;) emocje ;) ściskam
    Ps. sesja bardzo udana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia popstrykałaś :) Julia będzie miała przecudną pamiątkę z okresu brzuchowania ;) Szkoda tylko , że nie ma zdjęć starej chatki i skarbów tam znalezionych , uwielbiam takie wyszperane starocie :)i stare chatki :)
    A to ujęcie mamy i córci z góry jest rewelacyjne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdroszczę takich zdjęć. Ja jak byłam w ciąży to nie lubiłam być fotografowana. Wielki brzuszek w zasadzie od początku ;) i taka opuchnięta na twarzy heh, zresztą ja tam się nigdy nie lubiłam fotografować, wolę sama robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, ja podobnie jak Caroline nie cierpialam się w ciązy i mam bardzo mało zdjęć z tego okresu - troszkę teraz żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja!! Już chyba kiedyś Ci mówiłam, że jesteś niesamowita, prawda? I dodam jeszcze, że cuuudowna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, a najlepsze jest 4 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, ale moja kuzynka Julia. To prawda ślicznie wygląda. Dziękuję!

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia :)
    i piękny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :-) bardzo mi się podoba to czerwono białe, Julia leży na kocu z Sarą i wszędzie biel i czerwień - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podpisałam się - Kasia mama Karolinki i Kingusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne !!!!!!!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia :-)) piekny brzusio

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dziewczyny. Świetne pomysły na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń